poepiegaaf
Registered User
Dat ziet er goed uit! Volgend jaar nóg groter? 
Omdat je als Nederlander toch iets te zeuren moet hebben, toch een paar kleine dingetjes. Om het Spaanse gevoel compleet te maken, had ik graag drie aviso gezien als aankondiging.
Zo, dat was een heerlijk dagje Geel gisteren!
We mochten eerst een kijkje nemen bij de opbouw, er stonden nog meer buizen dan ik had verwacht en vooral veel grote kalibers. Toch wel een beetje een nietig gevoel om tussen de mannen met zoveel ervaring en verstand van zaken te staan.
Dan de show: Veel goede producten gezien, mooie thema’s die precies lang genoeg duurden. Wat ik van tevoren hoopte gebeurde precies. De tails, mines en 2,5 inch salutes lekker dichtbij en een salutefinale die echt aanzette. Op een paar momenten kreeg ik even het Valencia gevoel, de dikke fluiters van de girandolas, de digitale grondknallers en de salutefinale. Weet iemand van welk merk de grondknallers waren?
Omdat je als Nederlander toch iets te zeuren moet hebben, toch een paar kleine dingetjes. Om het Spaanse gevoel compleet te maken, had ik graag drie aviso gezien als aankondiging. Daarnaast vond ik wel veel kwaliteitsverschil tussen de grote kalibers zitten, waarschijnlijk door de verschillende merken die gebruikt zijn.
De show van vorig jaar was al goed, maar dit jaar was het toch echt nog een stuk beter! Nogmaals bedankt dat we bij de opbouw mochten kijken en iedereen bedankt die de show mogelijk heeft gemaakt.
Dan stond je waarschijnlijk bij de bar want de 3 aankondiging en afsluit salutes zijn wel gewoon geschoten![]()
Grootse vuurwerk van de Benelux op Kanaalfeesten in Geel
Enkele duizenden vuurwerkliefhebbers zakten af naar de Kanaalfeesten in Geel. Original Fireworks en Zena Vuurwerk sloegen daar de handen in elkaar om het grootste vuurwerk van de Benelux in de lucht te schieten. Sjells tot 12 Inches deden de Geelse kanaaldijk en iedereen die daar was trillen en beven. Het vuurwerk zorgde voor een verlichte sfeer boven Geel die nooit eerder was gezien.
video
http://www.rtv.be/artikels/nieuws/2...rwerk-van-de-benelux-op-kanaalfeesten-in-geel
Dit was echt een show om nooit meer te vergeten. Van begin tot het einde enorm genoten van al die prachtbommen die de lucht n werden geschoten helemaal geweldig!
Hierbij mijn film, stond op ongeveer 100 meter van het schietveld.