Geel (B)

Tony

Administrator
Medewerker
Als elke beziger geen mening meer zou mogen geven, dan heeft deze site geen reden om te blijven leven.

Zoveel bezigers zijn er toch niet?
En hoeveel zitten er op deze site?

Maar Stefan, je geeft je mening en zoals Rick al aangeeft is dit je goed recht.
Ik was wel benieuwd naar de reacties op jou bericht maar helaas zijn die er zo goed als niet gekomen. Want ik zie ook graag eerlijke meningen, hoe moeilijk dat soms ook is voor de mensen.

Betreft de kade, je hebt helemaal gelijk.
Dat liep gewoon niet goed. Helaas liep het niet zoals het moest want anders was het gewoon top geweest.
Betreft de timing van het schieten; op het veld lijkt het niet te gebeuren maar op de video's zie je duidelijk dat er teveel tijd zit in het begin van het beeld en het laatste schot van het beeld. Dat duurde iets te lang.

Het is een leer voor de volgende keer. Er kan nu niets meer aan veranderd worden dus oppakken en meenemen naar de volgende show en zo constant blijven leren en verbeteren.

myrmidon

Registered User
Als elke beziger geen mening meer zou mogen geven, dan heeft deze site geen reden om te blijven leven.

Ik denk dat objectief kijken zeker goed is, maar ook denk ik dat menig hier (waaronder ik) nog nooit een show van deze omvang heeft mogen aanschauwen, vandaar dat er denk ik weinig tot geen kritiek op de show komt. (onkunde of misschien het gewoon "door de vingers zien" )

Verder moet je gewoon blijven bekritiseren en je mening geven, dat is nota bene het fundament van dit forum :)

hennn

Registered User
Inderdaad,het is hier geen spanje,ervaring opdoen met shows van dit kaliber is praktish onmogelijk,wat wel mogelijk is om van foutjes te leren ,het gehele team heeft bewezen dat het elk jaar beter en beter gaat.Binnenkort zal er worden geevalueert,kritish gekeken en de verbeterpunten worden aangetipt.In elk geval diep respect voor het gehele team " vrijwillegers" en OP NAAR VOLGEND JAAR. Al met al is dit toch het vuurwerkfreakfeest van de lage landen.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Zo terug uit Losser en uitgeslapen.
Dus maar eerst de show van Geel eens bekijken.
Show vond ik erg mooi, mooie effecten die je (helaas) niet altijd ziet in de Nederlandse shows.

Wat ik wel een minpunt vond is dat soms de pauze's te groot waren.
Oke als je de lucht vol plemt met waterval bommen, dan is een pauze wel nodig, want het dalende effect wordt dan verstoort.
Maar ik heb af en toe wel gedacht, van het is te stil.

Veder vind ik het een mooie show, goed geschoten en het Valencia gevoel kwam zeker bij mij over.

Hopelijk ben ik er volgend jaar wel weer een keer bij.
Maar aangezien ik weer de 1ste week van de zomervakantie op zomerkamp ben...... :crying:

Moontan

Moderator
Medewerker
TERUGBLIK VUURWERKSHOW GEELSE KANAALFEESTEN 07-07-2012

De grootste vuurwerkshow van de Benelux was ook dit jaar weer een mega succes in Geel geschoten door Original Fireworks! PyroTV was dit jaar zelfs uitgerukt met een complete regiewagen en 4 camera’s! 2 cameramannen stonden op de kade bij het publiek, er was een remote camera voor shots van de mensen op de kade en 1 cameraman was zo moedig om met een draadloze camera aan de overkant bij het schietveld te gaan staan! En dit alles voor een live verbinding vanuit Geel voor alle vuurwerk liefhebbers….

Via een internet satelliet verbinding was er vanuit de kade bij Geel een mogelijkheid om te streamen naar de PyroTV servers zodat mensen thuis ook konden kijken. Het heeft even geduurd, maar de film zoals deze op de PyroTV stream te zien was staat nu ook online! Omdat het een ” live registratie” was werd er steeds heen en weer geschakeld naar verschillende camera’s. Je kan de video hier bekijken: http://youtu.be/ehiwyr8ztO0

Enkele dagen na het evenement is nog gesproken met Original Fireworks en deze melden dat ze het een groot succes vonden qua show maar ook dat er vanaf dit jaar een mogelijkheid was om het LIVE mee te kunnen maken thuis via de livestream. Volgend jaar zal er weer gekeken worden of het e.a. nog mooier en beter in beeld kan worden gebracht!

http://www.pyrotv.nl/terugblik-vuurwerkshow-geelse-kanaalfeesten-07-07-2012/

Bovenaan