2 inch kruiterij 'Gold' 36 shots

Dit is zeker een goed blok, het tempo valt me ook zeker op namelijk dat die een stuk langzamer is dan de 2'' versie maar zeker niet te langzaam.

Ik ben zelf benieuwd naar de 2,5'' only gold 36 schots. Als het goed is zit in deze versie ook salutes oftewel in 2,5'' en 3'' only gold salutes.

Althans ik had ergens gelezen dat ze de salutes uit de 3'' hadden gehaalt maar dat lijkt me sterk of niet?

Verder zijn er geen filmpjes te vinden van de 2,5'' en ook niet veel ervaringen:
dus hoop dat er wat freaks zijn die wat meer over de 2,5'' kunnen vertellen
hoe het met t tempo zit net als 2'' of 3'' of er daadwerkelijk salutes in zitten

Tempo van de 2,5" Only Gold is langzamer dan de 2" versie. Verder zitten er inderdaad salute (flash, dus geen Titanium) in die 2,5" verwerkt en niet meer in de 3". Heb helaas geen filmpjes o.i.d.

Ik heb de 2,5 en 3'' ooit mogen aanschouwen, en als ik terug kijk op mijn film naar de 2,5'' en vergelijk met het filmpje van de 2'' in post 29, dan zit er weinig verschil in grootte (ook al is het vergelijken van de effecten op film nooit juist)
Het verschil met 3'' is dat deze groter is, maar de effecten van 2,5 '' beter tot z'n recht komen. maar goed dat is mijn ervaring/mening.

Zou je dit filmpje online kunnen zetten? ben benieuwd naar de uitwerking van het blok:blink1:

Weet iemand toevallig of ze bij het blok 3" 25sh Peony & Crackling Flowers ook de salutes er uit hebben gehaald omdat dit bij de 3" 25sh Only Gold versie zo is, maar ik weet het niet van die andere. Iemand hier antwoord op?

Greats DiZoR,

Post 44 van grizmo raider staat:

Tempo van de 2,5" Only Gold is langzamer dan de 2" versie. Verder zitten er inderdaad salute (flash, dus geen Titanium) in die 2,5" verwerkt en niet meer in de 3". Heb helaas geen filmpjes o.i.d.

Waarschijnlijk zullen in de nieuwe series helemaal geen saluuts meer zitten door de 1.1g regeling, hoogst waarschijnlijk zullen de blokken waar deze nog wel in zitten van een oudere zending zijn waar men daar nog niet naar keek.
want 1.1g vervoer is momenteel erg moeilijk/duur, vandaar ook dat in veel shows geen saluuts meer te zien zijn of slechts beperkt.

mvg rocketeer

Zeker wel mooi prijsje, betaal voor dit blok ook 130 euro, maar kweet nog nie echt welk blok ik ga bestellen, dus als iemand wat blokken van de Kruiterij voor me zou kunnen aanraden, heb trouwens al de 3" Only Gold 25 shots voor 140 euro besteld ;)

Greats DiZoR

Zou iemand mij de exacte tijdsduur van de 2,5inch Only Gold kunnen geven?

Ik ga als finale verschillende 2,5inch blokken afschieten en wil dat ze allemaal tegelijk eindigen. Daarvoor moet ik gaan timen en heb ik dus de juiste tijdsduur nodig van onder andere dit blok.

Begrijp ik uit bovenstaande posts dat de Kruiterij een complete lijn heeft van "Only Gold" blokken?

Heb zelf alleen 2 inch gehad en dat vond ik echt een aanfluiting, ben tevens de 2.5 en 3 inch nog nooit tegengekomen met dezelfde benaming en hetzelfde effect.

Begrijp ik uit bovenstaande posts dat de Kruiterij een complete lijn heeft van "Only Gold" blokken?

Heb zelf alleen 2 inch gehad en dat vond ik echt een aanfluiting, ben tevens de 2.5 en 3 inch nog nooit tegengekomen met dezelfde benaming en hetzelfde effect.

Dus, jij geeft hier eigenlijk te kennen die 2" Only Gold niets aan te vinden?
Dan denk ik dat je niet DE Only Gold v.d. Kruiterij hebt gehad/gezien, want hoe kritisch iemand ook kan zijn.. dit blok is gewoon een topper en een van de beste 2" blok wat er te vinden is. Jij bent werkelijk de eerste die ik in al die jaren ben tegengekomen die de Only Gold afkraakt.. :weird:

Dus, jij geeft hier eigenlijk te kennen die 2" Only Gold niets aan te vinden?
Dan denk ik dat je niet DE Only Gold v.d. Kruiterij hebt gehad/gezien, want hoe kritisch iemand ook kan zijn.. dit blok is gewoon een topper en een van de beste 2" blok wat er te vinden is. Jij bent werkelijk de eerste die ik in al die jaren ben tegengekomen die de Only Gold afkraakt.. :weird:

2 inch only gold van kruiterij ja, IK VOND er weinig aan, dat jij het een topblok vind is jouw mening maar je kunt nooit zeggen dat het een topblok IS.

Als ik de eerste ben vind ik dat persoonlijk erg vreemd maar dat kan:smile1:, we hebben het in ieder geval over hetzelfde blokje...

Smaken verschillen en er valt niet over te twisten.
Ik heb ze in de finale gezien van een show in Cuijk/Mook en ik vond hem erg mooi. Top om te gebruiken in een finale van een show !!

Back
Bovenaan