Welk blok is dit ? (Foto van effect)

Pirate

Registered User
Mensen, een hele tijd gelee heb ik eens een filmpje hier gepakt. De naam (als ik die niet zelf gewijzigd heb) was 'fanshaped' en het bestand 13,9 Mb groot.

Iemand enig idee welk blok ik bedoel ?

De foto is meer dat iemand het filmpje misschien herkend aan bijv. de bomen dan vanwege het effect, want herkenning aan een single effect is lastig natuurlijk ;)

Tevens ben ik benieuwd welk blok er op de dvd-trailer rond de 50 sec wordt aangestoken met al die spinners.

Thanx !

Dit is een blok wat iemand toen heeft gefilmd met O&N, deze is afkomstig uit Polen van Jörge.
Was toen ook een topic over, het filmpje van het product van jorge.pl is hier te vinden:

Klik hier!

Specificaties:

Artikelnr. : JW304
Omschrijving: FAN-SHAPE: RED COMETS+RED CHRYS.; GREEN COMETS+RED CHRYS.; RED COMET+RED CHRYS.
Kaliber: 1.2"
Aantal schoten: 100

Prijs is niet bekend naar mijn weten.

In mijn ogen zeker het mooiste blok dat er is, helaas verkoopt Alpeco hem niet. ;)

Het mooiste blok dat er is gaat gelijk wel heel erg ver ;)

Filmpje was van Nickspy, topic staat nog steeds op het forum --> http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=2837&highlight=fanshaped

Kost trouwens E 41 af fabriek (exclusief BTW)

Het blok op de dvd-trailer is de poisonous spider van weco, wat mij betreft de enige echte poisonous spider met prachtige spinners. 52 schots en reken er op dat je minimaal E 150 moet neertellen

Laatst bewerkt:
Ivanhoe zei:
Het mooiste blok dat er is gaat gelijk wel heel erg ver ;)

Filmpje was van Nickspy, topic staat nog steeds op het forum --> http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=2837&highlight=fanshaped

Kost trouwens E 41 af fabriek (exclusief BTW)

Ok, gaat misschien wat ver inderdaad, maar staat zeker heel hoog bij mij. ;)
Prijs vind ik meevallen voor wat je krijgt moet ik zeggen, zijn duurdere blokken die minder geven hoor. ;) (spreek helaas niet uit ervaring, maar uit indrukken van filmpjes. ;) )

E41 vind ik geen geld, jammer dat ze niet bij Alpeco te krijgen zijn (evt. voor iets meer)

Iig bedankt voor de info !!

(is die weco spider altijd op voorraad ?)

Laatst bewerkt:
Pirate zei:
E41 vind ik geen geld, jammer dat ze niet bij Alpeco te krijgen zijn (evt. voor iets meer)

Iig bedankt voor de info !!

Dat is zonder BTW he, dus zal dan zo'n 50 euro wezen (even ruim denken) + dat de handelaar wel wat winst zou nemen. Wat de exacte prijs is hangt dus af van de handelaar. ;)

Pirate zei:
Bonbridge heeft zelf een 150 schots poisonous spider blok. Het beleid van Alpeco is om slechts artikelen van andere merken te verkopen als Bonbridge geen vergelijkbaar produkt heeft. Alpeco verkoopt dus de poisonous spider van weco niet (meer). Helaas, want ik vind het weco blok een stuk beter dan die van Bonbridge (die geen spinners heeft)

Wat betreft de prijzen van Jorge. Als je 2 x de prijs af fabriek betaald mag je heel hard in je handjes klappen meestal zit er nog wel wat meer marge op vuurwerk

Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je dat soort prijzen beter niet kunt weergeven. Is het zelfde als de prijzen uit china zou weergeven. Daar kost een karton mortieren inkoop ook maar 38 dollar.

Back
Bovenaan