Waal in Vlammen (Nijmegen)

elmo

FPM Moderator
Ga ook die kant op aan de kant van Lent ga ik staan.
Als het weer het toelaat gaat de fotoknipper ook mee.

Dim

Product Beheer
Medewerker
De lent kant is redelijk goed afgezet door de politie, vriendin en ik zitten nu aan de waalkade een hapje te eten bij een Griek...

Camera is mee, waar we gaan filmen weet ik nog niet, denk vanaf de brug!

Fijne avond allemaal!

cf-pyromaniac

Registered User
zo weer terug van nijmegen.

lag het vuurwerk nou op land of op ponton? stond dit maal op ander locatie waar het voorheen altijd goed te zien zou zijn en leek wel of op de weilanden geschoten werd?

heb helaas niets kunnen filmen...

MrJoinT

Registered User
De lent kant is redelijk goed afgezet door de politie, vriendin en ik zitten nu aan de waalkade een hapje te eten bij een Griek...

Camera is mee, waar we gaan filmen weet ik nog niet, denk vanaf de brug!

Fijne avond allemaal!

Ik heb het gemerkt, was vorig jaar beter geregeld, je kon nu gewoon niet op de dijk komen, terwijl je daar juist zo goed kon parkeren.

Heb een mooie show gezien btw, was absoluut de moeite om een uurtje voor te rijden.

gietjo

Registered User
zo weer terug van nijmegen.

lag het vuurwerk nou op land of op ponton? stond dit maal op ander locatie waar het voorheen altijd goed te zien zou zijn en leek wel of op de weilanden geschoten werd?

heb helaas niets kunnen filmen...

Het vuurwerk stond op een ponton, maar lag na mijn idee dichter aan de kant van Lent als voorheen.

gietjo

Registered User
Heb een leuke show gezien. Vondt hem totaal niet saai, met naar mijn idee goede waterbommen en steppers. De girandola's daarin tegen waren knap beroerd te noemen. al met al was ie lekker!!!!

Film volgt!!!

Jie

Registered User
Mooi vanavond:

Stepperbeeld

Break van de bommen (hard)

Waterbommen

Kamuro's

Niet mooi vanavond:
beelden door elkaar schieten, bv de horsetails/watervalbommen daar halverwege peony's doorheen schieten.
Gouden mines met daarboven kleuren bommen.
Girandola's die aan een touwtje aan de boot hangen.
En daar is die weer, veel bommen die de hoogte niet halen.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Thanks voor de vids Gido.
Ik moet zeggen dat ik me geen moment verveeld hebt. De muziek (als die er is) hoor ik niet dus daar kan ik de show niet op beoordelen maar voor de rest vind ik dat ik weinig te klagen heb. De lucht is constant gevuld met behoorlijk grote effecten voor 4 inch en er word voor 90% niet in salvo's geschoten. En daarbij gaat er behoorlijk wat de lucht in.

Alleen die Girandolas haha. Ach jah, dat weet je ook niet van te voren.

smilli

FPM Filmer
Vond het best een leuk showtje hoor, niet alles ging perfect inderdaad. Muziek heb ik ook niks van meegekregen(stond aan lent kant). Zal vanmiddag mijn video plaatsen als die klaar is met uploaden.

Tony

Administrator
Medewerker
Vond het best een leuk showtje hoor, niet alles ging perfect inderdaad. Muziek heb ik ook niks van meegekregen(stond aan lent kant). Zal vanmiddag mijn video plaatsen als die klaar is met uploaden.

Frits was net online en het was dit jaar Vuurwerk zonder Muziek.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Een nieuwsberichtje:

Feesten dinsdag trekken ruim 200.000 mensen
NIJMEGEN - De dinsdag van de Vierdaagsefeesten is goed bezocht. Naar schatting kwamen meer dan 200.000 mensen naar de binnenstad van Nijmegen. Het Koningsplein was op een gegeven moment vol, waarop de politie met lichtkranten waarschuwde.

Ook de Waalkade (vuurwerk), De Affaire en The Matrixx werden goed bezocht.

De politie verrichtte voor 23.00 uur één aanhouding: openbare dronkenschap. De man werd daarna onwel en is met een ambulance afgevoerd.

De dag verliep volgens de politie gemoedelijk

Bron: http://www.gelderlander.nl/voorpagi...eesten-dinsdag-trekken-ruim-200000-mensen.ece

DsNL

Registered User
Part 01:

Part 02:

Dit is direct een test voor mijn nieuwe lens (semi fish-eye, 0.3). Wist niet dat hij zoveel in beeld kon krijgen, dus heb grotendeels ingezoomd gefilmd. Echter heeft hij door de lens dan moeite met scherpstellen.

Enjoy!:)

KoenL

Registered User
Bedankt voor de films allemaal. Ik heb thuis heerlijk kunnen genieten van de show. De 20 minuten worden mooi benut. Er gaan mooie producten de lucht in en de finale sluit het geheel goed af. De finale blijft maar doorgaan, super! Een verrassende en leuke show om naar te kijken!

stef

Member
Mijn complimenten aan Dream Fireworks.

Ik heb een hele mooie show gezien.
Mooie thema's en goed het gas er op.
Steppers vond ik dit jaar heel mooi gedaan.
Alleen jammer van die Girondola's. Ze zijn en blijven onvoorspelbaar.
Ik heb me geen seconde verveeld. TOP MANNEN !!!

Groetjes Stef

jaspertjuh

Registered User
Heerlijke show, hoog tempo en veel gebruik gemaakt van steppers! Jammer dat de rook lang bleef hangen want de finale mag er ook zeker zijn! Het enige verbeterpuntje zouden beelden zijn waarbij er meer gebruik van bepaalde combo's gemaakt wordt. Voor de rest; mijn complimenten!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik heb een gave show gezien in Nijmegen op 2 schoonheidsfouten na. (Girandola's en vernaggelde Brocade horsetails)
Veel mooie single-shotjes, goede producten (mines & candles vooral), en gewoon groot en strak geschoten.
Het kan dus echt wel in NL. Gelukkig maar!

Fijn dat het niet op muziek is, want dat geeft Dream de kans om er een show van te maken.

Bovenaan