Daar is nog nooit 1 rotje uit verkocht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Drie jaar geleden was het een dumpstore, geen restaurant. Nu pizzeria waar nooit iemand komt. Vuurwerkwinkel klein en kleine opslag. Overname bedrag hoog. Werd vorig jaar ook al aangeboden. Veel geluk.
Hoorde op vwc dat al meerdere het daar geprobeerd hebben. Wel goedkoop. En 10.000 kilo.Ik hou dit vaak in de gaten aangezien na jaren te werken in een vuurwerk winkel het er misschien een keer van moet komen om een eigen winkel te hebben.
Er staat in Lelystad een winkel te koop. Is iemand daar mee bekend? Ervaringen, locatie, etc?
http://www.marktplaats.nl/a/zakelijke-goederen/exploitaties-en-overnames/m1017884073-compleet-ingerichte-vuurwerkwinkel-in-lelystad.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Hoorde op vwc dat al meerdere het daar geprobeerd hebben. Wel goedkoop. En 10.000 kilo.
Ah ok. Wat meestal te mooi lijkt......Ergens klinkt het bijna te mooi om waar te zijn. Prijs is ex huur heb ik gehoord.
Ergens klinkt het bijna te mooi om waar te zijn. Prijs is ex huur heb ik gehoord.
Als ik jou was zou ik diep grondig onderzoek verrichten. Volgens Ronny is de winkel in korte tijd al 3 maal van eigenaar gewisseld. Dat moet je aan het denken zetten. Ligt het aan de locatie?
Jammer. Maar wel het slimst denk ik. Je loopt vanzelf tegen een winkel aan die je wel aanstaat. Al beginnen met twijfel gaat echt niet werken.Hebben we de afgelopen 2 dagen gedaan en ook een hele vragenlijst opgesteld en doorgestuurd naar de verkoper. Is in sommige zaken helder maar een aantal zaken geven te veel nieuwe vragen. Zojuist een mail gestuurd met de mededeling dat we ervan afzien.
Erg jammer maar te veel vragen om het risico te lopen.