Varsseveld

DioR

Registered User
Hij was erg lekker zeg! Hevige knallen, krachtige mines en dikke tails...
Film kom morgen van mijn kant.

scania

Registered User
Net terug uit Varsseveld, en het was zeker de moeite waard en het was gezellig.

Mooie tronada van Harry Mellendijk gezien gecombineerd met veel mines en mooie blokken, het gedeelte op Ritme geschoten was ook erg leuk gedaan.
Jammer dat dit niet vaker in Nederland gedaan wordt, omdat er veel mensen in Nederland niet bekend mee zijn helaas.

Wou de voetbalvereniging ook nog even bedanken voor de gratis koffie, en natuurlijk Harry voor zijn leuke show.

DioR

Registered User
Show Varsseveld 27-12-2011
In opdracht van www.roenhorst-vuurwerk.nl
Geschoten door Mellendijk FDS.

Note: In het begin hoor/zie je plofjes. Mij is vertelt door, ik dacht Harryboem van Mellendijk FDS, dat ze nieuwe doppen hadden gebruikt.

Soepvork

Registered User
Gisteravond ook geweest. Mooie show met goede zware dreunen. Er zouden meer van dit soort shows geschoten moeten worden.

Ik had wel 1 vraag: weet iemand of er shells geschoten werden en welk formaat? want volgens mij zag ik de rekken wel staan, maar groter dan 2 of 2,5 inch waren ze niet volgens mij.

stonetjes

Registered User
Gisteren ook even geweest. Heb een leuke show gezien, een aantal mooie blokken voorbij zien komen. En vooral om weer eens die zware dreunen te voelen was mooi... Goed om de kruitstress even te laten dalen:tounge:

Bovenaan