Varsseveld

Roenhorst

Registered User
Re: Demo Varsseveld

Hoi Fred,

Bovenstaande gegevens kloppen nog niet helemaal, de datum is inderdaad 27-12-2011 en de locatie klopt ook.

Maar het vuurwerk zal afgestoken worden door Harrie Mellendijk en de vergunning word aangevraagd door Wagenvoort.

Het zal ook geen gewone consumenten show worden. Maar een combinatie van mascleta/tronada knalshow met allerlei verschillende facetten,
Misschien zal Harrie hier nog iets verder op in gaan op dit forum, met een kleine indicatie wat er allemaal gebruikt zal worden.

Het is in ieder geval al zeker dat het geen doorsnee show zal worden.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Oeh, dat wordt dan een snoepje van een show!
Alle ruimte daar om los te gaan met mines, steppers, digitale knallers!

Als het ook maar even kan ga ik hier een kijkje nemen!
Nu nog hopen dat het dan iets beter weer is dan vorig jaar.

Laatst bewerkt:

harrieboem

Registered User

Ha Jan,

Je wil natuurlijk weten hoe je show er uit gaat zien he?? Ha Ha Ha.
Maar dat ga ik je lekker niet verklappen.
Grapje.

Ik zal in ieder geval een aantal te gebruiken spullen noemen die gebruikt gaan worden .Dan kan een iedervoor zich zelf uitmaken hoe het er ongeveer uit gaat zien.

De bedoeling is in iedergeval dat de show volgens wens van Jan veel om dreunen draait.
Dus zullen er tronadapotten 30,50 en 100 mm gebruikt gaan worden.
Ook zullen er een vracht trueno no 1,2,3 los geschoten worden in de vorm van kleine melodieën en oplopende snelheden van knallen.
Mascleta eindlijnen trueno no 2 en 3 titanium zullen ook niet ontbreken.
Het geheel word aangevuld met zinkpatronen 15 en 24 mm blitz en ( indien optijd in voorraad ) groundsaluuts en zink tailblokken
50 en 60 mm.
Uiteraard zal een deel van de show ook bestaan uit prof.siervuurwerk ,waar wij de beste producten uit de lidu serie voor gebruiken
te denken aan romeinse kaars,flowerbeds en bommen.
Ook zullen er veel pot afeu geschoten worden in diverse formaten.
Hoe de opzet van de show gaat worden blijft een verrassing,maar dat hij hard gaat worden is zeker.

Groetjes Harrieboem
Mellendijk FDS
www.spaansvuurwerk.nl

Michel_G

Zilveren Member

Das een hele mooie!

Gezien de datum komt dit nog mooi uit net voordat ik de vuurwerkverkoop 'in ga'! Zeker eentje die ik noteer, stukkie rijden, maar is nog goed te doen!

DioR

Registered User

Helemaal beter is dat als ik geen vrij krijg, ik 's avonds gewoon hierbij aanwezig kan zijn!
Verdomme mooi jonguh!

DioR

Registered User
Me 2... Ik verwacht een grote drukte, dus vertrek iet wat aan de vroege kant... En mr scania... ik zal mn OR muts opzetten :)

Bovenaan