18 Maart 2012 Mascleta Valencia waar : Ayuntamiento, Valencia tijd : 14.00 wie : Ricasa
Vinnie FPM Kalender Beheer Medewerker 8 februari 2012 #1 18 Maart 2012 Mascleta Valencia waar : Ayuntamiento, Valencia tijd : 14.00 wie : Ricasa
Dim Product Beheer Medewerker 17 maart 2012 #2 Ze zijn nu al bezig met opbouwen voor morgen. snel even een paar foto's gemaakt. Dit groepje stond op ongeveer 8 posities in de kooi! dat beloofd wat moois. Groter als mn hand... zeker een cm of 10 diameter. Digitaal? Ik hoop van wel!
Ze zijn nu al bezig met opbouwen voor morgen. snel even een paar foto's gemaakt. Dit groepje stond op ongeveer 8 posities in de kooi! dat beloofd wat moois. Groter als mn hand... zeker een cm of 10 diameter. Digitaal? Ik hoop van wel!
D Drillz Registered User 17 maart 2012 #3 Flash plata = zilver flash (met dank aan Google) dus zal geen knal zijn vermoed ik.
Dim Product Beheer Medewerker 17 maart 2012 #4 Foto flash kan je ook lezen daarboven. Zijn volgens mij gekleurde salutes! Maar morgen weet ik het zeker!
Foto flash kan je ook lezen daarboven. Zijn volgens mij gekleurde salutes! Maar morgen weet ik het zeker!