Twello (besloten)

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 17 September 2012
Plaats: Twello
Provincie: Gelderland
Wie: Dutch Fireworks Professiona
Kaliber: consumentenvuurwerk
Locatie: weiland gelegen aan de Zonnenbergstraat 40 te Twello
Tijd: afsteektijd is gepland is tussen 20.00 uur en 24.00 uur.
Waarom: productpresentatie van Wolff vuurwerk bv (besloten)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Wordt altijd erg blij van deze demo! Hierna is het voor mij echt begonnen! Dan worden ook snel alle nieuwe producten bekend.

Helaas dat het nog altijd een besloten demo is.

Productdemonstratie voor de huidige en nieuwe winkeliers.

Laatst bewerkt:

thecrow

Registered User
Iemand die toevallig weet op welk tijdstip geschoten gaat worden, tussen 20.00 uur en 24.00 uur is nogal een ruim begrip namelijk.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Wij zullen daar zelf ook geen informatie over geven.
Er word ons gevraagd om de demo's ook niet te vermelden. Helaas is deze is doorheen geglipt.

Z@P

Registered User
Wij zullen daar zelf ook geen informatie over geven.
Er word ons gevraagd om de demo's ook niet te vermelden. Helaas is deze is doorheen geglipt.

Ik kan me meer vinden in de aanpak van rubro, is een stuk positiever. Liefhebbers erbij betekend ook meer exposure maargoed dat is een keuze.

Hoop dat ze ons vanavond wel enorm gaan verassen met nieuwe producten want wolf word rechts en links ingehaald op het moment en vorige jaar viel het ook wat tegen.

Dennis010

Registered User
Ik snap het ook niet hoor, ik denk bij mezelf hoe meer mensen hoe meer klanten, maar zoals al eerder gezegd, het is een keuze. Na het zien van het bovenstaande filmpje ga ik zeker niet meer. Alles afgezet met zwart doek op de hekken...Jammer.

PyroGuy

Registered User
Ik snap het ook niet hoor, ik denk bij mezelf hoe meer mensen hoe meer klanten, maar zoals al eerder gezegd, het is een keuze. Na het zien van het bovenstaande filmpje ga ik zeker niet meer. Alles afgezet met zwart doek op de hekken...Jammer.

Denk dat dat een andere reden heeft. Het vuurwerk gaat toch de lucht in, dan kun je gewoon van buitenaf het terrein kijken.. Echt leuk is misschien anders, maar goed.

bluebear

Registered User

er is nog genoeg te zien vanaf de weg alleen is het natuurlijk leuker om naar binnen te gaan bij zoiets.
snap de keuze van wolff ook wel om het niet openbaar te maken omdat je op deze manier je doelgroep (winkeliers) beter kunt bereiken.

mickeyzegtboem

Registered User
misschien is dit om het zicht vanaf de weg weg te houden van de bezoekers, en niet van het vuurwerk?
Bovendien was hier afgelopen weekend een ander evenement, en het is zeer waarschijnlijk dat wolff expres voor vandaag heeft gekozen, omdat de hekken en tenten er toch al stonden.....

Bovenaan