Archief Strike Force

mrfire

Registered User
Hier ook een paar pakken op de bestellijst! nu nog benieuwd naar die van rubro de fatal screamers! als die ook goed zijn dan kan ik mijn mooie fluit pijlen collectie compleet maken:happy:

elgielo

Registered User
Erg goede fluitpijlen dit.
ik kan ze iedereen aanraden.
De burstknal is ook dik in orde en mooie felle rooie blinkers op het einde van die drietraps.
ik zeg kopen kopen kopen

Richardus

Registered User
Mooi zo, heb een pak in huis; vind ze wel aardig aan de prijs. Magoe, kopen dus...; voor Wolff ze volgend jaar heeft verslechterd omdat ze populair werden ofzo...? :sad: (Cruise Rocket-PTS speaking...)

mrfire

Registered User
Erg goede fluitpijlen dit.
ik kan ze iedereen aanraden.
De burstknal is ook dik in orde en mooie felle rooie blinkers op het einde van die drietraps.
ik zeg kopen kopen kopen

Ik vind ze veel te korte adem hebben! Ze zijn lang niet zo goed als de Brullende Schwiegermutter! Helaas kon ik daar dit jaar niet aankomen! mischien dat iemand weet waar ik ze de 31ste nog kan kopen?

mrtrex

Registered User
Ik heb het hele pak er net doorheen gejast. Ze fluiten niet allemaal zo lang als op het filmpje, maar ik vind het ondanks dat wel toppertjes hoor. Volgend jaar weer!

Richardus

Registered User
Mjah, de prijs roept toch wat weerstand op. De drietraps had 2 trappen die niet heel duidelijk te onderscheiden waren, de 1traps ging net zo lang/kort als een Fatal Screamer. Wel goeie harde gillen, wel heel eigen geluid/hoogte. Met nog dat effect erbij maakt het zeker behoorlijk gave pijlen, misschien dat die effecten de prijs goedmaken...

Uutgrunn

Registered User
Ik vond het een waardige vervanger voor de cruise rockets! Mooie fluiten en knal. Ook nog eens een boeket met mooie rode blinkers.

Knalgoed

Registered User
Bij jou gaat de 3-traps pijl wel echt drie keer. Ik heb verschillende gezien die maar twee keer wilde fluiten. Bekend voor anderen??

D

Deleted member 17038

Guest
Haa die komen op film wel goed over! Het begin is waar het mij om gaat en die lijkt behoorlijk hard te zijn.

D

Deleted member 17038

Guest
Ze zijn niet zo goed als de oude Cruise Rockets
Ze zijn beter dan de huidige Cruise Rockets

Goede pijlen om een pak van te hebben vind ik. Gewoon vermakelijk en iedere keer even die druk op de oren. Mooi gezicht als je toeschouwer te dichtbij staat.

Bovenaan