Spaanse Candles

Tijdens het vuurwerk van Oostende zag je een blinker thema.
Candle 45mm 8 mines blinker samen met candle 60mm 8 bombes blinker. Deze thema werd afgesloten met 3" blinker shell en 4".

Is Candle 45mm 8 mines blinker deze ook te koop voor particuliere met KvK want vind ze wel mooi in combinatie met de 60mm bombenrohr blinker..

Dat lijkt me sterk toen ik bij alpeco was heb ik geen 45mm candle gezien met witte blinker mines effect of een 60mm met salutes, gaarne opheldering.

Pyrofreak_roder zei:
Dat lijkt me sterk toen ik bij alpeco was heb ik geen 45mm candle gezien met witte blinker mines effect of een 60mm met salutes, gaarne opheldering.

Dit zijn de Spaanse candles die Alpeco verkoopt.
De effecten staan in de eerste post beschreven.

Bonbridge 8s Multiffect Candle

Jongens excuus!!

Ben net terug van vakantie! Drie weken op pad, vandaar nog geen reactie!

Bij deze: De Bonbridge 8s Multieffect vind ik persoonlijk niet de moeite waard. Voor het kaliber geen groots effect. Het pluspunt vind ik de whistling die omhoog komt. Leuk maar niet meer. Voor de prijs van 22.50 kan je veel meer kwaliteit verwachten. Overigens was ik wel zeer te spreken over de 1" candles van Bonbridge. Ik had al eerder de simpele rode kaars en nu de purple tail. Erg mooie tail en zeer krachtige burst. Ik heb het geheel gefilmd en zal zo snel mogelijk het stukje knippen en opsturen (lees binnen 1 week).

Vragen altijd welkom.

Groet

gaap gaap, klein detail mag de pret niet onderdrukken dacht ik.... hij doet wel de moeite om de ervaring te delen :w

gegroet remio

Back
Bovenaan