Spaanse Candles

Tony

Administrator
Medewerker
Er zijn op dit moment nieuwe Spaanse candles te koop bij Alpeco.
Deze Candles zijn van hoogwaardige kwaliteit en hebben diverse effecten.

Hier de prijzen van de Spaanse candles

art. 37123 : 45mm 8 volcans trace bleu et tir (blauwe kometen met knal) Prijs : 37 euro

art. 37149 : 45mm 7 volcans mixed effect (met verschillende geluiden zoals hummer, whistling and thunder) Prijs : 37 euro

art.38021 : 60mm 8 bombes clignotant blanc (blinker)
prijs : 62 euro

Er zijn nog geen foto's en filmpjes van deze candles.
Wil je ze in werking zien dan raden wij je aan om op 21 Juli naar de show van Alpeco te gaan kijken waar ze veel Spaanse produkten in zullen gebruiken.

Wij zijn er bij :w

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi dat er nu ook prijzen bekend zijn, weet er iemand (Tony) hoeveel candels er in een karton gaan en wat dan een karton kost? :w

Wij hebben de nieuwe Spaanse candles gisteren gehaald bij Alpeco. Hier een paar foto's. Links 45mm 8 volcans trace bleu et tir (blauwe kometen met knal) en rechts de 45mm 7 volcans mixed effect (met verschillende geluiden zoals hummer, whistling and thunder). Tony, nog bedankt voor de hulp met posten.

shopping_Alpeco_008.jpg

shopping_Alpeco_006.jpg

zijn de: 45mm 8 volcans trace bleu et tir, nou echt de multi salutes zo als ze die bij fallas gebruiken of zijn het toch enkel salutes geworden?

maar dit is mij nog niet echt duidelijk (omdat het in het andere topic werd gezecht toen er nouwelijks info over was

alvast bedankt. :-P

Greedings,
Der Schuim :w

Geen idee, nog niet uitgetest. Het schijnt wel dat deze producten waarschijnlijk in de show van Alpeco in Oostende a.s. donderdag gebruikt gaan worden. Dus erheen of de filmpjes afwachten.

sommige kaarsen zullen gebruikt worden voor mascleta's het moeten natuurlijk effecten zijn die het bij daglicht goed zichtbaar zijn dus voornamelijk de salutekaarsen met eventueel rode of groene lichtkogels.
Deze zijn zo te zien van Zaragozana zo heeft elke fabriek/bedrijf die zijn eigen kaarsen er zijn natuurlijk een aantal basiseffecten waar men de kaarsen van voorziet zoals knal,fluit,crossettes,hummer,crackling etc.
en er zit ook kwaliteitsverschil tussen

Prachtige kaarsen hoor. Je moet er alleen wel zelf een lont in kunnen zetten.
Dan heb ik het niet over een gewoon visco lontje, maar een voor de meeste mensen onbekende procedure.
Raar dat ik dit verhaal nog niet op het forum ben tegengekomen.
Ergens vind ik het idioot dat Alpeco dit wel in zijn assortiment mag opnemen en de gewone simpele lawine pijlen niet.
Als er iets link is is het om klanten zelf met het technische gedeelte van het produkt te laten kloten. Dan heb ik het niet over doorlonten natuurlijk.
Ik weet dat het niet voor particulieren bestemd is (Volgens de wet), maar Alpeco weet donders goed dat de vuurwerk winkel het moet hebben van nederlandse particulieren met een kvk.
De verantwoording ligt natuurlijk ook bij je zelf of je het koopt of niet.
Ik laat ze dus liggen, tot mijn spijt overigens.

Kriptonight zei:
Je kan ook gewoon vragen of een medewerker van alpeco dit voor jou wilt doen, dit willen ze gewoon voor je doen..

Misschien is het ook wel iets om aan te bieden aan de klant. Het kan zijn dat ie het niet wilt, maar als ie het zelf niet weet van tevoren komt ie thuis zonder lont... Dan is vragen niet echt meer een optie....

Of op het prijskaartje, is het sowieso duidelijk. ;)

:w

Bonbridge candel 2 inch

Ik ga vanavond deze candle afsteken. In mijn photolijst staat de foto van de doorgelonte candles die ik vanavond ga afsteken. Hieronder ook de Bonbridge 8S Multieffect. Ik zal filmen en eventueel opsturen.

FabianH zei:
Ik ga vanavond deze candle afsteken. In mijn photolijst staat de foto van de doorgelonte candles die ik vanavond ga afsteken. Hieronder ook de Bonbridge 8S Multieffect. Ik zal filmen en eventueel opsturen.

Ik bied me alvast aan voor het filmpje ;) Laat het maar ff horen via PM of iets dergelijks...

FabianH zei:

voeg me toe op msn en we zullen hem online zetten voor je .

greetz

hier wat foto's van de spaanse candle met het betreffende lont

candle_1.jpg

hier de binnenkant van de candle waar je het lont ziet zitten. waar je het extra bijgeleverde lont, los op moet monteren

candle_2.jpg

hier de onderkant van het los geleverde lont...zoals je ziet is hier een rondje van gemaakt, zodat die ten alle tijden contact maakt met het lont in de candle....dit moet je wel zelf effe fabriceren dat rondje

candle_3.jpg

en hier het eindresultaat zoals die hoort te wezen om af te steken

candle_4.jpg

het lijkt mij nu duidelijk hoe het werkt met de spaanse candles.
mochten er nog vragen zijn...stel ze gerust.

p.s nog bedankt voor het sturen van de foto's anonieme gebruiker :w

Laatst bewerkt:
FabianH zei:

kunnen we de film nog verw88?? of is er tot nu toe nog niets vernomen van de persoon in questie?

gegroet remio

De 60mm candle van pirotecnia zarangoza witte blinker heeft die eerst een blinker mine effect? Dit zie ik namelijk wel tijdens de film van oostende..

Back
Bovenaan