Scheveningen

stefantvs

Administrator
Medewerker
ik vraag me altijd af.... waarom zouden ze het niet laten door gaan ?

Ik neem aan als de organisatie het besluit neemt om het af te lasten, dat ze dan alsnog de rekening krijgen van dream ? of zit ik hier nu mis ? wat ik neem aan dat de spullen enzo al zijn ingekocht ? evt andere opdrachten hebben laten schieten omdat ze richting Scheveningen gaan. Dus dan kunnen ze het beter als nog door laten gaan ?

Dennis010

Registered User
Ik zal hier net als de afgelopen 5 jaar op zeker weer NIET aanwezig zijn :happy:
Ik kom pas als trinidad & tobago een show mag schieten !!!

Moontan

Moderator
Medewerker
Problemen busvervoer vuurwerkfestival opgelost

De problemen over het busvervoer tijdens het vuurwerkfestival in Scheveningen zijn opgelost. Het evenement kan daarom doorgaan. Er was onenigheid ontstaan over wie de kosten van de extra bussen die na het evenement moeten gaan rijden moet betalen. De HTM, de organisator van het evenement en het stadsgewest Haaglanden hebben gisteren een akkoord bereikt. Dat meldt Radio West.

Het stadsgewest gaat de extra kosten betalen, de rekening moet vervolgens door de organisator betaald worden.

De HTM en het stadsgewest gaan voortaan ieder jaar overleg voeren over de inzet van extra bussen tijdens evenementen. Hierdoor moet worden voorkomen dat er onenigheid ontstaat over wie de extra kosten moet betalen.

Het 33e internationale vuurwerkfestival wordt gehouden op 9, 10 en 11 augustus. Elke avond wordt er om 21.45 en 22.30 uur vuurwerk afgestoken. Donderdag gebeurt dat door Belgie en Duitsland, zaterdag door Zuid-Korea en China en zondag zijn Nederland en Spanje aan de beurt. Een jury beoordeelt het vuurwerk. Het vuurwerk wordt afgestoken ten noorden van de Pier.

Nederland won het festival in 2009 en 2011. In 2010 werd Belgie uitgeroepen tot winnaar.

http://www.midvliet.com/index.php?o...val-opgelost&catid=1:laatste-nieuws&Itemid=75

poepiegaaf

Registered User
Ik ben erbij.

Ik zet de auto in een woonwijk bij de snelweg A44 en ga een stukje met tram 9. Erg makkelijk en goedkoper dan parkeren bij het strand.

Moontan

Moderator
Medewerker
Tienduizenden bij vuurwerkshow Scheveningen

DEN HAAG - Enkele tienduizenden mensen zijn vrijdagavond in Scheveningen voor het Internationaal Vuurwerkfestival.

Volgens de organisatie kan het aantal bezoekers in de loop van de avond oplopen tot zo'n 60.000.
Zuid-Korea en China verzorgen vrijdag een vuurwerkshow. Donderdag kwamen ongeveer 15.000 mensen kijken naar de shows van België en Duitsland. Dat is veel voor een donderdag, aldus de organisatie.

http://www.nu.nl/binnenland/2881744...ww.hetnieuws.in&utm_medium=embed&utm_content=

recemonster

Registered User
Tienduizenden bij vuurwerkshow Scheveningen

DEN HAAG - Enkele tienduizenden mensen zijn vrijdagavond in Scheveningen voor het Internationaal Vuurwerkfestival.
http://www.nu.nl/binnenland/2881744...ww.hetnieuws.in&utm_medium=embed&utm_content=

*edit* ik zie dat ze het artikel hebben aangepast eerst stond er dat er 60.000 man waren dit hebben ze nu aangepast naar naar verwachting...
Sorry maar ik geloof er werkelijk niks van... het was drukker dan gisteren maar 60.000 man? en men wist dit ook al om 21:00 te melden? maar goed zal wel van de organisatie zelf komen die ook loopt te roepen dat het een internationaal vuurwerk festival is :hehe!:

De eerste show vannavond was weer mager en word gewoon veel te vroeg geschoten want het is haast nog licht waardoor je de brocades nauwelijks kan zien en al helemaal niet filmen! (ze kunnen bijna day light vuurwerk gebruiken :tounge: zag pas dat Dream dit wel kan dus Frits; why not?)
De tweede show was gelukkig wel beter en daar laat ik het bij.

Laatst bewerkt:

Yvez

Registered User
Als die gasten voor dit soort vuurwerkjes helemaal uit het verre oosten moeten komen....het is net echt :) gisteren op tv ook een vw freak. Die schatte het budget van zo een showtje toch wel op 10 a 20.000 euro!

Bovenaan