's-Gravenzande

Snokkie

Registered User
1 Maart 2012 uniek vuurwerk in 's-Gravenzande

Plaats : 's-Gravenzande
Provincie : Zuid-Holland
Wie : Big Smile Fireworks en KABAAL!
Wat : betreft een meldings vuurwerk voor een bruiloft
Waar : Marktplein in 's-Gravenzande
Tijd : tussen 17.00 en 17.45 uur

Op donderdag 1 Maart begint Fallas ook in 's-Gravenzande met een unieke combinatie van live Sambapercussie en digitaal ontstoken PSE knallers. De knallers zullen met de hand getimed worden op het ritme gespeeld door de sambaband. Naast ruim 100 knallers gebruiken we ook een aantal Crackling fonteinen en wordt de show afgesloten met een aantal Chinese rollen. Deze show is echt iets speciaals, dus kom zeker ff langs als je in de buurt bent :tounge:

shinji

Moderator
Medewerker
Deze jongen is er zeker bij, heb altijd al een samba-band live willen horen spelen.
Gekheid, dit wordt een uniek festijn en daar ben ik bij.

Snokkie

Registered User
Rick, ik begrijp dat je staat te trappelen om KABAAL! nu eindelijk eens te horen ;) Ik ben er in ieder geval ook bij. Iets met trommelen en knoppen drukken...

Snokkie

Registered User
Wil nog wel even melden dat het vuurwerk ongeveer 5 minuten zal duren. Dit om al te hoge verwachtingen voor te zijn ;) Daar voor speelt KABAAL! nog wel 2 nummers om het bruidspaar te begeleiden van de trouwlocatie naar het Marktplein in 's-Gravenzande.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Zo ik heb vrij kunnen fixen dus ben erbij morgen :)

P.s snokkie, is het miss mogelijk dat ik e.v.t wat foto`s mag maken als ik er optijd ben ?

Ik hoor het graag van je.

Gr stefan

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Zo ik heb vrij kunnen fixen dus ben erbij morgen :)

P.s snokkie, is het miss mogelijk dat ik e.v.t wat foto`s mag maken als ik er optijd ben ?

Ik hoor het graag van je.

Gr stefan

pse is 8 meter toch. maar als je het heeel lief vraagt aan Rob. dan zou het misschien wel een mogen.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
en was het nog wat. door mijn werk was het voor mij absoluut niet haalbaar om te komen kijken.

Bovenaan