Rijssen Demo Rubro Vuurwerk 28-08-2012

bluebear

Registered User
pfoeh eerst vrijdag al het vuurwerk gemist in epe en nu ook nog eens de aanmelding niet gezien.
achja vanachter het hek is er ook wel aardig zicht:sad::tounge:

fat bol

Registered User
Leuk dat mensen zonder uitnodiging ook mogen komen. Ik kom met Gerard Kaars uit Reeuwijk. Echt leuk om een keer bij een demo te zijn ook voor dealers. Ik kijk al de hele week uit naar deze demo en naar de demo van lesli 4 september :) Jam jam.

PyroGuy

Registered User
Leuk dat mensen zonder uitnodiging ook mogen komen. Ik kom met Gerard Kaars uit Reeuwijk. Echt leuk om een keer bij een demo te zijn ook voor dealers. Ik kijk al de hele week uit naar deze demo en naar de demo van lesli 4 september :) Jam jam.

Ik al heel de maand :lub:
Vorig jaar heb ik echt genoten van het vuurwerk. Het wordt op een prachtige locatie geschoten waar het geluid geweldig goed tot zijn recht komt. Wat mij betreft is dit het begin van het vuurwerk seizoen 2012/2013!

Laatst bewerkt:

gizmo75

Registered User
De weervoorspellingen voor morgenavond in Rijssen zijn top: graadje of 20, licht bewolkt en windkrachtje 2... Nice!

Wim

Registered User

Vanaf straat is het prima te zien
Gr Wim

fat bol

Registered User
Bedoel je dit ter informatie voor mensen zonder uitnodiging ? Of bedoel je dat een dealer geen gast(en) mee mag nemen. Lijkt me wel vreemd want ik heb morgen om 18:00 uur bij de winkel afgesproken.
Mvg,

Eric

bluebear

Registered User
het is zover, een ochtend kennismaken op school en dan even wat onderhoud aan de scooter laten doen en dan vanavond op naar Rijssen :smiling:

Tony

Administrator
Medewerker

Vanaf straat is het prima te zien
Gr Wim

Bedoel je dit ter informatie voor mensen zonder uitnodiging ? Of bedoel je dat een dealer geen gast(en) mee mag nemen. Lijkt me wel vreemd want ik heb morgen om 18:00 uur bij de winkel afgesproken.
Mvg,

Eric

Uit je eerste post lijkt het niet dat je een winklier bent dus ik denk dat Wim dat ook zo opgevat heeft.
Als er een afspraak gemaakt is zal het echt wel allemaal goed komen :)

PyroGuy

Registered User
Er wordt al druk gewerkt zo te zien! (Dank aan Wim voor de foto's @ Twitter)

A1Yr8SrCcAA87LS.jpg

A1YrS8MCUAElRoU.jpg

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Aha, goed te zien in elk geval dat een deel nog vooruitgestuurde samples zijn. Die kunnen soms net iets mooier uitpakken dan de gewone productie-batches.

gizmo75

Registered User
Nice, kom maar op met die nieuwe spulletjes! En goed om te zien dat er ook een hoop geen sample meer zijn...

Laatst bewerkt:

bluebear

Registered User
zo daar was ik weer, veel mist in de achterlanden maargoed.
erg leuke demo en ondanks dat ik achter het hek stond nog goed zicht.
veel mooie producten gezien maar zo 2 cakes zijn me zeker blijven hangen.
de nieuwe knalcake die naar rubro's woorden de goedkoopste van nederland gaat worden en hij knalde goed.
ik kan de naam verkeerd gehoord hebben maar de spider king maakte het meeste indruk op me.
echt een flinke burst en gemixde effecten oa met spinning tails. publiek ging na deze topper los.
verder was de ss finale echt bruut en zeker een kippenvel moment.

aangezien ik dus niet binnen geweest ben wil ik rubro via deze weg bedanken :smiling:

Mystifying Sage

Registered User
Dat knal blokje heet de Delicious Thunder...Knalde inderdaad errug lekker...

Blokjes die mij vooral bijgebleven zijn...Ready to Rumble 500gr.. 27 schots...(als 2de geschoten), inderdaad de Heavy legend SPider King 500 gr. 20 schots, Heavy legend Voltage 500 gr. 20 schots.. En dan van de verdere event serie de nummer 5 blijft een topper...

Maar de event immortal gold, 1954 gr. 100 schots en de Event 6 elements..3000 gr. 162 schots mogen eigenlijk niet ontbreken in een mooie sier collectie...

Jammer dat de event display 50mm... niet geschoten mocht worden ivm de veiligheid van de toeschouwers...

...brrrrr ik heb er nu al zin in...

BTW vonden meer mensen dat van de Masterline alles wel heel errug laag bij de grond knalde?

Bovenaan