WINKEL Pronk Vuurwerk Sint Maarten

petertje23

Registered User
Het wordt wat eentonig, maar vandaag was ik weer bij Pronk om het grootste gedeelte van mijn vuurwerk op te halen.
Uiteraard met producten uit de eigen Pronk lijn.
Prima geregeld weer, ondanks de bizarre drukte. Zo druk heb ik het nog nooit gezien.
Nu was ik ipv 10 minuten aan het wachten een klein half uurtje aan het wachten.

Sfeer goed, oliebollen goed, koffie prima, service meer dan goed.

Mij zien ze sowieso volgend jaar weer terug!

petertje23

Registered User
Ik kan mijn post van vorig jaar bijna quoten :p;)
Het was op mijn afhaaltijd iets rustiger da vorig jaar, dat was denk ik toeval, toen ik ging inladen was de parkeerplaats opeens helemaal vol.

Het wordt wat eentonig, maar vandaag was ik weer bij Pronk om het grootste gedeelte van mijn vuurwerk op te halen.
Prima geregeld weer, een kleine 10 minuten wachten.

Hairy Harry

Registered User
Vorig jaar bij Pronk geweest, mooie producten, goed geregeld, maar wat ontzettend druk! Vandaag bij Breen in Schoorl (Wolff), wat een tegenstelling. Bijna niemand, terwijl ze toch prachtige producten verkopen....

joszie

Zilveren Member
Pronk had vd eigen collectie altijd prachtige producten. Tenminste, wat ik op filmpjes zag. Altijd te ver weg om te bestellen.

Laatst bewerkt:

petertje23

Registered User
Het is wat eentonig, maar zojuist was ik weer bij Pronk om het grootste gedeelte van mijn vuurwerk op te halen.
Prima geregeld weer, een paar minuutjes wachten, maar dat is prima toeven in de sfeervol ingerichte ophaal ruimte.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Het is wat eentonig, maar zojuist was ik weer bij Pronk om het grootste gedeelte van mijn vuurwerk op te halen.
Prima geregeld weer, een paar minuutjes wachten, maar dat is prima toeven in de sfeervol ingerichte ophaal ruimte.

Klopt het dat een cake/box van Pronk afgekeurd was?

joszie

Zilveren Member
Mooi om te horen dat je er altijd graag komt Petertje. Ben echt wel serieus benieuwd hoe deze zaak is. Maar heb er geen uren reistijd voor over.

petertje23

Registered User
Het is eigenlijk altijd super goed georganiseerd, ik kom hier al 15 jaar en nog nooit een missend artikel gehad op de afhaal dag zelf.
Vragen via mail worden altijd netjes beantwoord, het duidelijk gescheiden houden van de losse verkoop en de voorverkoop werkt hier erg goed.
En al zolang ik hier komt altijd vers gebakken oliebollen gratis voor de vuurwerkshoppers 😃

En de eigen import lijn is gewoon dikke prima, daar kan je wat mij betreft niet mee misgaan.
{ik heb geen aandelen 😇}

petertje23

Registered User
Bovenaan