Oensingen (CH) 60 min show with 600mm

Michel_G

Zilveren Member
Damn, that sounds indeed very big! Not often that you see a display with 24"/600mm shells here in europe.

Thanks for sharing!

I pressume that you are going to be there and going to film it?

USRRobiwan

Registered User
Zelfs in Switzerland zijn er van die mensen....

Andreas Reist op 11/03/2012 18:07 Meld dit bericht
Helemaal niet nodig
Dit evenement is totaal overbodig en alleen milieuvervuiling. Als een driver niet hebt ontvangen de uitlaatgassen test doet, zal hij worden beboet. Neem dan onmiddellijk stop te zetten gelegenheid.

Wordt je toch moedeloos van dat soort figuren..

stef

Member
Hier een filmpje met wat foto's voor die genen die willen gaan.

Daar waar je de torches/flare's ziet branden is het bergpad waar alles wordt opgesteld.

20090321_sonnwendfeier_oensingen_foto020.jpg

Parente1.JPG

Veel plesier voor die willen gaan.
Stef

stefantvs

Administrator
Medewerker
Hopelijk hierbij aanwezig.... is nog ffies onzeker. Maar lijkt me zeer tof om hierbij te kunnen zijn.

Michel_G

Zilveren Member
Hé Patrick, wat is dat nou?!? Wel tijd om daar naar af te reizen, maar geen tijd/zin om Valencia me te pakken? :tounge:

biertje

Registered User
Voor de twijfelaars of last minutes bedenkers, Ik ga samen met Vuurwerkfreakz naar Zwitserland maar we hebben nog een plekje in de auto over. Om een beetje te besparen op de benzine kosten kan er nog iemand mee. We vertrekken zaterdag ochtend vroeg naar Zwitserland, We hebben 1 overnachting geboekt in een hotel (3 persoonskamer) en rijden zondag terug naar Nederland. Ons doel is om in de middag bij het vuurwerk te zijn om ook even bij de opbouw te kijken. Dus als er nog iemand is die het weekend tijd heeft en zin om mee te gaan kan dat. Stuur een pm voor de overige informatie zo als kosten enzo.

bridge

Bronzen Member
die bommen op pakweg 2.00 min. zijn echt ontzettend vet. halfBlue halfsilver spider, met exact tegendraadslopende pistil. Wauw!

tronetti

Registered User
die bommen op pakweg 2.00 min. zijn echt ontzettend vet. halfBlue halfsilver spider, met exact tegendraadslopende pistil. Wauw!

Bugano schiet veel materiaal van San Tai in hun shows. Topkwaliteit dus!
In Knokke-Heist in 2007 hebben ze ook deze shells verschoten. Was inderdaad geweldig om te zien.

Z@P

Registered User
Schitterend vuurwerk! Ik hoop wel dat je dichterbij kan komen want voor mij gaat er al lol vanaf als je vanaf een 1 km of meer moet kijken. Bij dat laatste filmpje hoor je de knal echt pas een paar sec later en er word zelfs ingezoomd met de camera.

Bovenaan