Noordwijk 16-08-25

Torrr

Registered User
Een show in het dorp waar ik tig jaar heb gewoond en waar mijn pa nog steeds woont en dat hij ook nog eens op deze dag jarig is :love:

DarkSoul

Registered User
Op het schema van het programma van de website staat dat het vuurwerk om 22:45 begint. Verschilt dus een half uur met wat er hier in dit topic staat.

Denk dat ik vanavond ook aanwezig ben :)

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Zie het nu ook staan in het speelschema 22.45

chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.fein-noordwijk.nl/_files/ugd/cd37b9_cedb5d2bc25a46b796e491f359e020ce.pdf

frelst68

Member
Ook gisteren is hier weer vanaf 7 posities geschoten. Hierdoor ontstaat er een enorm breed beeld dat vanaf het strand niet is te filmen met een telefoon.
Volgens mij is er vanavond alleen maar consu geschoten (al ben ik van die color mines niet helemaal zeker). Maar daar kan Caffero best een dikke show mee neerzetten en naar mijn mening zat hij weer goed in elkaar. Door de wind wel een paar schoonheidsfoutjes. Maar heb er weer van genoten.
Was met name erg blij met de blink finale. Echt super dik.

frelst68

Member
Dat heeft dan te maken met de kwaliteit van de microfoon. Zeker de finale was klapperend hard voor F2 (of ik ben niets gewend).
Kwam zeker zo hard over als Rijnsburg terwijl ik daar in het schietveld stond met, behoudens de screaming eagel, uitsluitend gegooide producten.

Bovenaan