Mijn verzameling voor 2010-2011

sprinkhaan

Registered User
ik denk vrij standaard, maar ik ga me hier prima mee vermaken.

DSC_0005.jpg

Davis

Registered User
@Nilo19: Ik snap je opmerking niet helemaal. Het gemiddelde wat men uitgeeft aan vuurwerk in NL is 65 euro. Volgens mij zit Sprinkaan er ruimschoots overheen. Ik kan er helemaal naast zitten, maar dit zijn toch zeker een aantal honderden euro's.

Mensen die meer dan 500 euro uitgeven aan vuurwerk worden door de 'standaart' huis- tuin en keuken Nederlander uitgelachen en voor gek verklaard. 500 euro is voor een gemiddeld gezin ongeveer de helft van de gehele maandlasten. Ga nou toch niet zeggen dat iets is boven niets. Want dit is voor Nederlands begrip al meer dan wat iemand er gemiddeld aan uit geeft.

Veel plezier Sprinkaan, gaat zeker lukken denk ik!

joszie

Zilveren Member
Leuke collectie toch? INderdaad meer dan gemiddeld wordt uitgegeven. Jij vermaakt je wel over een paar uur. Have fun

sprinkhaan

Registered User
Heb het prima naar mijn zin gehad.details -- de original rz34 100.00 had schietlont,maar dat maakte hem zeeer spectaculair(filmpje komt). leek net een opgevoerde hindoe. Het pijlen pakket blossom was zeer goed.De traca's waren echt master!!! Maar ik ga dit aankomende jaar me eigen eens orienteren op de mensen met kennis op dit forum en eens kijken wat ik hier uit op kan maken. Ik heb al gemerkt dat ik nog een hoop kan leren hier.

ps. ik had de hongdenglong 5 potjes in duo's aan elkaar gelont, dat werkte goed, de vijf stuks z104 kaarsen ook doorgelont, dat gaf ook een leuk effect.

Laatst bewerkt:
Bovenaan