Merksem (B, Antwerpen)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 06-Oct-2012
Plaats: Merksem (Antwerpen)
Land: Belgie
Wie: ?
Kaliber: Professioneel
Tijd: 23.00
Waarom: Bevrijdingsfeesten
Extra Info: Aankondiging

smilli

FPM Filmer
Ik vond deze tegenvallen gisteravond, bij de eerste paar nummers was de synchronisatie ver te zoeken.
Later nog wel terug gekomen in het ritme, producten waren erg goed van kwaliteit alleen jammer dat er niet zoveel de lucht in ging maar dat zal wel met het budget te maken te hebben.
Muziek keuze was redelijk maar niet meer dan dat.
Idee van de concussions/groudsalutes begreep ik niet, 2 keer een losse uit de maat.
Verder hielp het weer niet erg mee maar daar kunnen ze ook niks aan doen helaas.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Voor foto`s en film check het volgende topic!

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/internationale-shows-2012/39770-merksem-06-10-2012-a.html

DSC_0662-2.jpg

RedBaron

Registered User
Namens DBK Fireworks wil ik graag iedereen bedanken die dit weekend naar onze pyromusical is wezen komen kijken in Merksem! voor diegene die niet zijn wezen kijken, of niet konden: Gelukkig hebben we de videobeelden nog! :D

Veel kijk plezier! :)

RedBaron

Registered User
Ik vond deze tegenvallen gisteravond, bij de eerste paar nummers was de synchronisatie ver te zoeken.
Later nog wel terug gekomen in het ritme, producten waren erg goed van kwaliteit alleen jammer dat er niet zoveel de lucht in ging maar dat zal wel met het budget te maken te hebben.
Muziek keuze was redelijk maar niet meer dan dat.
Idee van de concussions/groudsalutes begreep ik niet, 2 keer een losse uit de maat.
Verder hielp het weer niet erg mee maar daar kunnen ze ook niks aan doen helaas.

Kan je mij eens vertellen waar het ontbrak aan synchroniteit dan? en die concussions waren volgens mij niet echt uit de maat... zie mn video maar.. het zat er goed op?

Tigger74

Registered User
i.d.d. Jack,

Er is hier een prima show neer gezet. Heb me zeer goed vermaakt. Alles was prima op de muziek afgestemd en de muziek keuze was echt goed op het thema afgestemd "Bevrijding" En er kwamen ook zeker mooie producten voorbij.

Grt..

smilli

FPM Filmer
Kan je mij eens vertellen waar het ontbrak aan synchroniteit dan? en die concussions waren volgens mij niet echt uit de maat... zie mn video maar.. het zat er goed op?

Kijk is vanaf 4:00 naar je eigen film, de blauwe mines zijn voor mijn gevoel na het woord padam waar die juist goed geplaatst zou zijn aan het begin van dit word. Hetzelde geld voor de bommen op padam die steeds iets later zijn.
Misschien was het wel de bedoeling dat het erzo uit zag dat weet ik niet maar ik vond het niet mooi.
Concussions zijn nu ik het zo zie inderdaad wel in de maat maar ik vond de plaatsing vreemd, 2 keer een dikke dreun in opbouwende spanning, ik had gewoon een langer stuk digitaal knallen gehad als afsluiting van het nummer want nu kwam het een beetje karig op me over.

shinji

Moderator
Medewerker
Een pyromusical geschreven (neem ik tenminste aan) door zo'n beetje de grootste liefhebber op dit gebied beloofd wat.
Ik vind de show opzich goed gedaan. Duidelijk thema, redelijk tot goede muziekkeuze en goed materiaal maken deze show heel vermakelijk. Echter, waar ik vooraf al bang voor was is helaas uitgekomen. De synchronisatie van de show vind ik veel te ver doorgevoerd en dat gaat wat mij betreft wel heel erg tenkoste van de spanning en warmte van het geheel. Ik bedoel, het is best knap om zelfs de bommen op de maat te laten klappen, maar je moet daar geen hoofdzaak van maken, wat naar mijn mening teveel gebeurd is.

Laatst bewerkt:
Bovenaan