Losser (Demo Royal Fireworks)

Pyromaniac 1975

Registered User
Hey Hutter.
Als je nou eens dezelfe kledij als op je foto aan doed kan ik je na de demo makkelijk herkennen en me even voorstellen en een praatje maken hahaha

Firecrack-R

Registered User
Zou maar al te graag een kijkje komen nemen, maar losser ligt eerder in Duitsland als in ons eigen kikkerkerlandje! Jammer want dit word vast een groot spektakel met de nieuwe producten en finale.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Was een hele dikke finale! Heerlijk einde! Nu weer naar huis! Morgen foto's en verslagje erop zetten!

Moontan

Moderator
Medewerker
Zo, ook weer terug thuis na een autorit van bijna twee uur.
Leuke avond gehad. Veel bekenden gesproken.
Ik moet eerlijk zeggen: ik heb onder de nieuwe artikelen geen spectaculaire dingen gezien.
Maar aan de andere kant. Royal heeft een mooie collectie staan, met weinig missers.
En de finale was heftig, er leek geen einde aan te komen. Bruut gewoon.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Net voor de start van de demo heb ik member Topgun1984 ontmoet. Deze was van plan foto's te maken. Heeft een mooie plek gekregen en wat plaatjes geschoten! Zie hier het resultaat!

RF06.jpg

RF05.jpg

RF04.jpg

RF03.jpg

RF02.jpg

RF01.jpg

thunderboy

Registered User
Leuke avond gehad gisteren in Losser.
Wil bij deze Royal bedanken voor de zeer vette finale, en natuurlijk ook alle freaks voor de gezellige avond.

Het was super!

Natuurlijk wil ik mijn fim van de finale graag delen met jullie, geniet ervan he.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik hoor iedereen over een vette finale, maar hoe zijn de nieuwe producten en doorstaan de bestaande producten de tand des tijds een beetje?

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik ben samen met Jawe naar het Oosten des lands gereden.
Phoei he wat een eind rijden, is was op de heenweg al redelijk gaar en ik was al in de Red Bull en de Cortison modus.

Demo was geweldig, op zich een aparte locatie, maar het was allemaal goed te zien.
De oude producten waren weer ernstig mooi, daar wordt ik gewoon blij van.

Over de nieuwe producten daar heb ik toch een paar zeur puntjes over.
De burst was bij veel nieuwe cakes te hard.
Het siereffect wordt alle kanten opgeblazen en de effecten zijn dan niet mooi meer.
Het wordt een beetje rommelig allemaal zo.

Bepaalde effecten kwamen veel voor in de nieuwe cakes.

Verder vind ik wel dat er veel mooie bijzondere kleuren in de nieuwe cakes zitten.
Lemon, oranje, bijvoorbeeld en ook mixed peony's met twee verschillende kleuren.

Finale was gewoon mega gaaf, knallen met die ballen en die opgevoerde screaming thunders waren geweldig.
Ik heb nog 1 vraagje, ik zag in de finale een cake met alleen paarse/blauwe effecten.
Weet iemand welke cake dat was/is?

Een super demo en dat de vuurwerk liefhebbers na de show bij Maret/Royal ook welkom waren vind ik erg positief.

O ja ik wil de gene die mij de schietlijst heeft gegeven nog bedankt.
Super! dank je wel nogmaals!
Als het mag, gooi ik hem wel onder de scanner.

Laatst bewerkt:

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
hierbij nog een aantal foto's van mijn kant:

13544576.769c8108.560.jpg

13544578.5e685c22.560.jpg

13544582.7ac77197.560.jpg

13544585.df994cfc.560.jpg

13544589.cd44b5b5.560.jpg

13544593.6bc85540.560.jpg

13544596.343697a4.560.jpg

13544598.2317459e.560.jpg

@heartworm: De bestaande producten vond ik net zo goed als dat ik ze eerst al vond! dan bedoel ik de Silver willow en Fire emblem ect. De nieuwe producten waren oke maar ik vond ze niet heel erg speciaal. De Garden of Eden vond ik zelf een beetje tegenvallen, had er meer van verwacht. Maar er zaten wel intressante prijs/kwaliteits verhoudingen tussen zoals de Gate of Heaven serie!

Cass

Registered User
De bestaande producten vond ik net zo goed als dat ik ze eerst al vond! dan bedoel ik de Silver willow en Fire emblem ect. De nieuwe producten waren oke maar ik vond ze niet heel erg speciaal. De Garden of Eden vond ik zelf een beetje tegenvallen, had er meer van verwacht. Maar er zaten wel intressante prijs/kwaliteits verhoudingen tussen zoals de Gate of Heaven serie!

Over het laatste deel van je post zijn we het eens, Tobi!
Maar over het eerste heb ik zeer mijn twijfels.
Als Royal-fan van het eerste uur meen ik redelijk goed in mijn geheugen te hebben welke uitwerkingen de bestaande producten hadden. En wat ik gisteren heb gezien viel mij echt niet mee. Voorbeelden?
De Fire Emblem heeft voor mijn gevoel ingeleverd op de dikte van de tail, terwijl hij daarmee juist onderscheidend was van de Daybreak van Wolff. En het mooie kleurenboeket van de eerste jaren; waar is het gebleven?
De House of Lightning was een van mijn andere favorieten; ik ben nu eenmaal dol op crackling, haha! Maar ook deze is absoluut vermagerd.
Helaas had ik dit gevoel bij nog meer cakes, maar omdat ik deze twee heel goed ken zijn die me het meest bijgebleven.

Garden of Eden viel mij ook tegen, eerlijk is eerlijk.
Maar vooral de wat goedkopere nieuwe cakes vond ik dan juist weer vrij goed.

En de finale, tsja, die maakte veel goed.... Ook namens mij hartelijk dank hiervoor, Royal!

Bovenaan