Lichtenvoorde 04-09-2012

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 04-Sept-2012
Plaats: Lichtenvoorde
Provincie: Gelderland
Wie: Xena
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Locatie: Het terrein van Lesli vuurwerk gelegen aan de Edisonstraat 20.
Tijd: 21.30
Waarom: Demo voor winkeliers (besloten)

http://bekendmakingen.gelderland.nl/Bekendmaking.aspx?guid=50db2844-07ab-47a8-b4c4-116095c182cb

fat bol

Registered User
Re: Lichtenvoorde

Dit is dus de officiele demo van lesli ? Dan ben ik hier aanwezig. Ik ga samen met vuurwerk dealer Gerard Kaars uit reeuwijk en nog wat andere mensen als het goed is :) Kan niet wachten !

Tony

Administrator
Medewerker

Dit is dus de officiele demo van lesli ? Dan ben ik hier aanwezig. Ik ga samen met vuurwerk dealer Gerard Kaars uit reeuwijk en nog wat andere mensen als het goed is :) Kan niet wachten !

Yep dat is hem inderdaad!

Moontan

Moderator
Medewerker

Dag vuurwerk Lesli vuurwerk demo 4-9-12
Gepubliceerd op 4 sep 2012 door Acbcaravans

gizmo75

Registered User

Iemand enig idee onder welke lijn deze nieuwe Russische Mine Cakes thuis horen? Dit zijn dus niet die grote boxen of ze moeten er een paar uit hebben gehaald en die los geschoten hebben maar die indruk kreeg ik niet:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik hoop nog wel dat we die Malenkov een keer te zien krijgen tijdens een winkeliersdemo, want als die net zo is als gisteravond wil ik er zeker een paar hebben! Mooi artikel!

shinji

Moderator
Medewerker
Haha, die 2e met die visjes, je wordt helemaal gek als je dat ding op 5 mtr van je neus ziet afgaan
Oja, die doffe dreunen geven natuurlijk net ff dat beetje extra

Laatst bewerkt:

gietjo

Registered User
Kan iemand mij trouwens iets vertellen over die cake in de finale met die dikke spinners erin? Welke is dat?
Hierboven zie je hem op de 4e foto van onder.

Bovenaan