Kalender Datums gevonden voor 2010? Plaats ze hier!

Tony

Administrator
Medewerker
Mensen laten wij u er op wijzen dat er een Kalender aan dit forum vast zit ..

Rechts boven kan je de knop vinden .
IK moet zeggen hij staat al aardig vol met mooie vuurwerken voor 2006/2007 en 2008 .

Wij zijn op zoek naar meer show datums,heb je deze ergens gevonden ?
dan kan je ze hier onder kwijt zodat een crew member ze in de agenda kan plaatsen

Thanks

Laatst bewerkt door een moderator:

oerendhard

Registered User
bokverbranden/show te Oldenzaal 16 febr.

traditioneel wordt het carnaval feest afgesloten met bokverbranden en een vuurwerkshow

wie:Wagenvoort
waar: ganzenmarkt(voor het stadhuis oldenzaal)
wat: consumenten vuurwerk
wanneer: dinsdag 16-feb-2010
tijdstip: 19:00 uur

groet oerendhard

THX Staat erbij

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
30 april 2010 Koninginnedag vuurwerk te Doorwerth

Koninginnedag
Vrijdag30 april \ hele dag \ Oranjeveldje (Bentinckveldje)
Vandaag staat de klapper op het programma. De hele dag door kunnen er tal van activiteiten worden ondernomen op het Oranjeveldje. De dag begint met een optocht door Heveadorp en Doorwerth. Daarna staan de kinderspelen op het programma. ’s Middags hebben we weer de welbekende knolletjesmarkt.
Als afsluiting van deze dag kijken we naar het vuurwerk,

webinfo : klikkerdeklik

THX staat erbij

JefFreak

Registered User
10 februari is er chinees vuurwerk in breda om 20.30 of het gaat om chinese rollen of ook nog sier vuurwerk weet ik niet maar het zal denk ik zijn in de buurt van het chasse theater aangezien daar een heel dag en avond programma is

groeten JefFreak

THX staat erbij

bridge

Bronzen Member
10 februari is er chinees vuurwerk in breda om 20.30 of het gaat om chinese rollen of ook nog sier vuurwerk weet ik niet maar het zal denk ik zijn in de buurt van het chasse theater aangezien daar een heel dag en avond programma is

groeten JefFreak

Ik heb dit ook gelezen ja. Ik ben erbij!!! Dit is een show ivm Chinees nieuwjaar (of course)

shadow13

Registered User
Dit gaat komende woensdag plaatvinden.Ik heb geen idee wie het schiet en wat voor vuurwerk het is,maar ik ga waarschijnlijk wel even een kijkje nemen.

In december 2009 is de bouw van Meerrijk van start gegaan. Meerrijk - het toekomstig kloppend hart van Meerhoven - ziet het licht.

Deze feestelijke gebeurtenis laat ASR Vastgoed N.V. uiteraard niet zomaar voorbij gaan. Op woensdag 24 februari nodigen ze u daarom van harte uit om de start bouw van Meerrijk te komen vieren. Ze trakteren u op een spectaculaire laser- en vuurwerkshow met Meerrijk in de hoofdrol.
Wethouder Mary Fiers van de gemeente Eindhoven zal samen met vele anderen deze unieke lasershow starten.
Meerrijk zal oplichten, komt u kijken?

De festiviteiten zullen op deze woensdag 24 februari vanaf 19.00 uur plaatsvinden op het parkeerterrein achter de Hangar, naast het bouwterrein aan het Zandkasteel te Eindhoven. Uiteraard is toegang voor iedereen gratis. Tot dan!

dmenrapstar

Registered User
Wanneer: 30 April 2010
Tijdstip: 21:45 Uur
Wie: Wagenvoort Vuurwerk
Locatie: Enterstraat,Kasteellaan, Oosterhofweg, Groeneweggetje.
Kaliber: Verschillende kalibers max 6"

file.php

dmenrapstar

Registered User
PARAPLUBOMMENSERIE
Zeer grote bommen met een doorsnee van 150 meter ontplooien zich boven het
publiek, alsof zij onder een paraplu van allerlei gekleurde ringen staan.

Dit staat onder andere in het schietprogramma...

oerendhard

Registered User
Kaliber
(inch)
Minimale afstanden
in meters
Minimaal 120
3''= 165
4''= 200
5''= 230
6''= 265
8''= 325

misschien aanwezig daar? eerst maar eens kijken wat er nog meer aan showtjes komen 30 april

dmenrapstar

Registered User
enkele jaren geleden was er veel groter kaliber dan 2,5 inch. Toen werd ook iets van 4 inch geschoten. Op precies de zelfde locatie als nu.

Tony

Administrator
Medewerker
dmenrapstar zei:
enkele jaren geleden was er veel groter kaliber dan 2,5 inch. Toen werd ook iets van 4 inch geschoten. Op precies de zelfde locatie als nu.

Toen waren de regels misschien nog wel anders. Het kan en is niet anders nu.

oerendhard

Registered User

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
29 Augustus 2010 kermis vuurwerk te Alkmaar

plaats : Alkmaar
provincie : Noord Holland
wie : onbekend
wat : onbekend
waar : vanaf de Noorderkade
tijd : omstreeks 22.00 uur

De kermis in Alkmaar vindt dit jaar plaats van 20 augustus t/m 29 augustus. Op de volgende locaties staan de attracties opgesteld: Kerkplein, Canadaplein, St. Laurensstraat, Dubbele Buurt, Gedempte Nieuwesloot, Hofplein, korte Gedempte Nieuwesloot en Kanaalkade. Verder worden er leuke activiteiten rondom de kermis georganiseerd. Zo wordt de kermis onder andere traditioneel afgesloten met een spectaculair vuurwerk. Dit vuurwerk zal om 22.00 uur vanaf de Noorderkade worden afgestoken

THX staat erbij

Bovenaan