Iemand info over het blok "armageddon" ?

explosive

Registered User
Hallo mede freaks,

Heeft iemand ervaring/informatie over het blok "armageddon". De info die ik graag wilde weten is:

# kaliber
# hoeveel shots
# uitwerking van dit blok
# eventueel indicatie van de prijs

Ik heb geprobeerd om met search info te vinden. De naam kwam wel voor, maar de link daarna liep helaas dood.

Al vast bedankt,

Gr33tz,

uhm
deze pot kan je dacht ik krijgen in de 100 shots en de 150 shots variant
het is 0.8''
ik hb geen idee wat die doet
en de prijs ligt bij handelraren (150 shots) wel tussen de 80-90euro
voor zover ik weet
correct me if im wrong

Het effect is: gekleurde spinners met een salute finale.
Ikzelf vind t blok niet echt super, omdat de spinners niet echt mijn favoriet zijn...

armageddon

het is een 150 schots blok 1" met verschillende effecten fluiters daarna afsluitend met salutes ongeveer 15 stuks maar de deze zijn niet meer te verkrijgen omdat de importeur stopt met deze lijn prof. blokken

saai blok.

veel spinners, en klein kaliber.

/edit/ ik geloof dat het 0.8"was en niet 1" maar kan me vergissen

Laatst bewerkt:
Wizz zei:
saai blok.

veel spinners, en klein kaliber.

/edit/ ik geloof dat het 0.8"was en niet 1" maar kan me vergissen

het kaliber is 0.8" bij mij gingen de salutes wel tegelijk maar vond ze niet erg goed gingen vrij zacht. als ik jouw was zou ik het blok lekker laten staan.

de Armageddon die ik altijd gehad heb kwam van GBV en was erg goed en neem van mij aan dat dat 1"was of jullie moeten het van een andere importeur hebben.
Naam Armageddon komt naar mijn weten alleen bij deze importeur voor en deze is gestopt met de import van grootvuurwerk zoals ik al zei.
Ik vond het een mooie afwisselende doos verschillende gekleurde boeketten, fluiters en salutes aan het einde

Deze is van Crown:
P1010045.JPG

Nijmegen_2005_WaalinFlammen_134_.JPG

Is dit dan die van GBV? Ik neem aan van wel..

Laatst bewerkt:
Tijger zei:
de Armageddon die ik altijd gehad heb kwam van GBV en was erg goed en neem van mij aan dat dat 1"was of jullie moeten het van een andere importeur hebben.
Naam Armageddon komt naar mijn weten alleen bij deze importeur voor en deze is gestopt met de import van grootvuurwerk zoals ik al zei.
Ik vond het een mooie afwisselende doos verschillende gekleurde boeketten, fluiters en salutes aan het einde

de Armageddon die ik dit jaar had was een 0.8" 150 shots blok van de broekhoff. ik heb ooit eens een filmpje van iemand gezien van de Armageddon van GBV en die lijkt voor geen meter op de armageddon van broekhoff. hij is ook een stuk kleiner dan die van GBV.

Back
Bovenaan