Dit is een email van de moeder van Nancy,
Beste mensen,
3 maanden voor dat er geschoten werd op 5 mei 2011 en ongeveer een week of 2 na de show hebben een aantal van jullie je uiterste best gedaan om mijn dochter neer te halen.
Ik heb wijselijk mijn mond gehouden, ook omdat ik vind dat het er bij hoort, en omdat ik mijn kinderen opvoed met het gegeven dat je van iedere tegenlag hoe zwaar ook sterker wordt.
Maar nu vindt ik het toch tijd worden om te reageren, niet dat zij op dit moment er nog enige waarde aan hecht wat jullie er van vinden, maar omdat ik vindt dat jullie voor anderen op deze manier alles verpesten.
Tenslotte is Nancy al zo klaar met forums dat zij geen enkel gesprek met welk forum dan ook meer aan gaat, tenslotte was er niemand zo stoer om haar verleden jaar te bellen, en haar recht in het gezicht te zeggen wat ze er van vonden, terwijl zij daar wel open voor stond, gaat alles stiekem onder een stom zelf bedacht naampje lekker zeiken achter de PC.
Ik vind dat jammer, daar de meeste van de jongens op de forums gewoon leuke aardige jongens zijn met een eigen opbouwende mening, daar kunnen we het mee eens zijn of niet, dat staat los.
Om te beginnen niemand heeft Nancy horen zeggen dat ze het beter kan dan andere, ze heeft een keer gezegd dat ze een show niet haar ding vond en dat is alles. Het stuk in de krant verleden jaar daar werd haar naam in genoemd, maar dat was deze dame die dat interview had gegeven, en niet Nancy, dus zoals altijd hebben sommige van jullie weer alles uit z’n verband getrokken, en zoals altijd kunnen sommige van jullie ook niet goed lezen.
Zeker Dhr. Stef niet, maar die heeft toch al niet zo’n hoog IQ want als je roept dat er maar 200 shells zijn geschoten terwijl het er 800 zijn (en er is er geen één blijven staan)heb je dus een telraam nodig.
Ook claimt deze meneer een kenner te zijn, nou ik geloof niet dat er een schietbedrijf in Nederland is die hem belt voor advies, als ik het mis heb hoor ik het graag, en ik geloof ook niet dat deze meneer
überhaupt vaak shows heeft geschoten, in ieder geval nooit op eigen conto (mee helpen is heel wat anders dan zelf schrijven en organiseren), en dat blijkt wel want hij heeft duidelijk geen enkel verstand van de regelgeving.
Je mag namelijk op die locatie geen shells schuin opstellen, ja in het verleden wel nu niet meer.
De schuin geschoten, volgens Stef shells, waren cakes (wat een kenner).
Er is dit jaar voor het eerst volledig volgens de regels geschoten en dat is 2,5 inch.
Als je commentaar wilt geven, prima, maar ga eerst het vuurwerkbesluit uit je hoofd leren, en dan ga je misschien is beseffen hoe lastig het is, en steeds lastiger wordt om iets leuks neer te zetten.
We mogen in vuurwerkland misschien niet allemaal goed met elkaar door een deur kunnen ik heb voor alle schietbedrijven diep respect, dat ze het bijltje er niet bij neer gooien, de regelgeving is vreselijk.
Wat ook een punt is, we schieten niet voor 50 freaks, we schieten voor de gemeenschap van Hilversum, en die willen gewoon graag veel, wij luisteren naar de opdrachtgever, die betaald ons en niet meneer Stef. Daarnaast betaal ik mee aan dit feestje, en ik wil het heftig, en dan weten jullie het al vast volgend jaar nog heftiger.
Want helaas voor sommige van jullie, de gemeente is zeer tevreden met Bombers, dus voorlopig zijn jullie nog niet van ons af.
Wat ik zie is dat Stef de boel iedere keer probeert op te stoken, en dat lukt hem aardig, maar je verpest het voor andere.
Want wij zijn niet de enige die steeds meer bedenkingen hebben over forums.
Je hoeft het niet mooi te vinden, je wordt ook niet verplicht om te komen, en natuurlijk kan het altijd beter, maar de beste stuurlui staan nog steeds aan wal, maar we leven in een vrij land dus je bent vrij om te zeggen wat je wilt, maar de manier hoe jij kritiek levert slaat kant nog wal, en ben ik bij deze ook vrij om daar wat van te zeggen.
Het balletje viel niet van de week Stef, maar nu weet ik weer wie je bent, (duidelijk in het verleden geen indruk op me gemaakt) je stond met de vrouw van Willem te praten en toen zei je niets.
Wees is een grote vent, en zeg wat je van mijn dochter vind, recht in mijn gezicht,
Leuk jo, heb je gelijk 16 inch op Laapersveld,
Groet een trotse moeder.