Heartworm's verlanglijstje

painkiller

Registered User
Das een flinke lijst!
Waarom zoveel van sommige item's, ga je een flink project bouwen?
Ik zelf zie liever meer verschillende cakes.

Wolff_freak7

Registered User
zeer complete lijst en lekker veel van alles ik hou daar wel van maar ik ben ook erg benieuwd wat je met al die Marja's van plan bent....

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Die Marja's gaan in een projectje a la dit:
dscn6004.jpg

Maar dan met de eerste 8 rustig (5 a 10 seconden visco ertussen), en de laatste weer met 12 tegelijk.
Ik bouw er dit jaar wel een houten rekje voor, want de kracht in deze dingen is aanzienlijk. Mocht er onverhoopt dan een uit elkaar klappen, dan heb ik de andere er liever niet aan vastgetaped zitten.

Verder vind ik het leuk om projectje te bouwen ja... Daarom vaak meerdere potten per soort.
Met de Vast fortune's b.v.

sebastiaantje

Registered User
Sjonge, jij hebt smaak zeg!!!! Geweldige lijst heb je en veel toppers zoals bijv 'goud' merijn en veel meer. De monsterking van Nico is ook echt apart. Wat wil je met die monsterkings doen (tegelijk???). Ben benieuwd.

Gr Sebas

Tony

Administrator
Medewerker
Die Marja's gaan in een projectje a la dit:
dscn6004.jpg

Maar dan met de eerste 8 rustig (5 a 10 seconden visco ertussen), en de laatste weer met 12 tegelijk.
Ik bouw er dit jaar wel een houten rekje voor, want de kracht in deze dingen is aanzienlijk. Mocht er onverhoopt dan een uit elkaar klappen, dan heb ik de andere er liever niet aan vastgetaped zitten.

Verder vind ik het leuk om projectje te bouwen ja... Daarom vaak meerdere potten per soort.
Met de Vast fortune's b.v.

Is hier toevallig ook een filmpje van ?

sebastiaantje

Registered User
Heartworm je hebt een te vette lijst man. Maar je vroeg of iemand nog suggesties had en ja hoor;

De zink pijlen zijn echt top. (zwarte, gouden , zilveren witte dop. Zeer goede en grote uitwerking.
De candles van Wollf kunnen er ook nog bij. Die zijn ieder jaar goed, vooral de freaky stars.
Deze kan ik je echt aanraden

Ik dacht ik beveel je deze aan want, je hebt nog niet veel candles en pijlen en deze zijn altijd leuk. Ik wil met oud en nieuw echt van alles iets, en dan bedoel ik candles,cakes,pijlen,singleshots en knallers.:cool:

Gr Sebastiaan

P.S die crossing crossette van Lidu is vet die heb ik dit jaar ook.

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Er is geen filmpje van de Marja's. Had het te druk met stoken, dus kon niet teveel filmen. Dat filmpje gaat er dit jaar wel komen (belooft hierbij plechtig!), en dan van 20 stuks. Heb er vanavond 30 besteld dus dat gaat helemaal goed komen.

sebastiaantje

Registered User
Er is geen filmpje van de Marja's. Had het te druk met stoken, dus kon niet teveel filmen. Dat filmpje gaat er dit jaar wel komen (belooft hierbij plechtig!), en dan van 20 stuks. Heb er vanavond 30 besteld dus dat gaat helemaal goed komen.

Ik verheug me er echt op, kan niet wachten om dat te zien! Je hebt wel een lekker budget als ik dit alles zo lees! BETERS!!! Ik dacht dat ik een aardig budget had, maar dit overtreft alles!:cool:

Gr Sebastiaan

Bovenaan