Harlingen 01-09-2012

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 1-sept-2012
Plaats: Harlingen
Provincie: Friesland
Wie: Dream?
Kaliber: Professioneel
Tijd: 21.30
Waarom: Visserijdagen
Extra Info:
Info

Moontan

Moderator
Medewerker
Grootste vuurwerk van Friesland op de slotavond van de Visserijdagen in Harlingen
Gepubliceerd op 1 sep 2012 door 112NWF

VvanVuurwerk

Registered User
Leuke producten werden er hier geschoten. Alleen erg rustig geschoten, maar dat zal wel met het budget te maken te hebben.
Het finale stukje met fluiters en salutes afgewisseld vond ik wel erg vet. Alleen hadden er wel wet meer salutes gebruikt worden wat mij betreft.
In hoeverre dit echt het grootste vuurwerk van Friesland is zullen we volgende week zien dan is er namelijk een show in Leeuwarden die afgelopen keer toch echt groter was.

Laatst bewerkt:

edje30

Registered User
Hij is beter dan de eerste die ik gezien heb 1 puntje van kritiek het lijkt wel of die kleinere shells geen hoogte krijgen, dat viel me in de vorige show ook al op.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Hij is beter dan de eerste die ik gezien heb 1 puntje van kritiek het lijkt wel of die kleinere shells geen hoogte krijgen, dat viel me in de vorige show ook al op.

Zonder te kijken wie dit schoot wist ik naar aanleiding van jou bericht dat het om Dream moest gaan. Op een of andere manier hebben de kleinere bommen bij Dream daar al jaren last van.

Tony

Administrator
Medewerker
Frits krijg wel steeds betere spulletjes. Alleen die crossette candles moeten we echt gaan verbieden nu.
Ik vind de fluitbommetjes niet verkeerd, de kleurtjes zijn mooi alleen nu nog een strakke finale.

Bovenaan