Farfalla / Tourbillions

Farfalle: gelijknamig aan de italiaanse pasta (het effect is duidelijk hetzelfde)

Effect farfalle (vlinder):
_mainor_gallery_31.jpg
Pasta Farfalle:
farfalle.gif

Tourbillon (draaikolk) =
ep_012%20%20%20italy,%20caput%20luca.jpg
Draaikolk:
draaikolk.jpg

Ten eerste hebben wij het hier of een ander soort Farfalle effect zoals op de bovenste foto getoont wordt.
De bovenste foto's bevatten geen inserts maar enkel sassen.
Is duidelijk te zien, daarnaast wordt dit effect ook wel eens bow-tie genoemd.
Wij hebben het hier over 2 soorten tourbillon effecten, een bom met farfalle inserts en een bom met tourbillon inserts.

Daarnaast is het belangrijk om dit hele topic door te lezen aangezien de bovenstaande foto al eerder vertoont is in dit topic waarbij duidelijk gemaakt is dat men hier niet over praat.

Dat een tourbillon een draaikolk-effect heeft is onderhand wel duidelijk door het spin effect, daarentegen spint een farfalle niet naar mijn weten aangezien er enkel uitlaten zitten aan 1 zijde.

Er werdt wel gezegd over het stukje research in het Engels in de eerdere post van mij dat de insert over de kop tuimelt, dus van eind naar eind.

Je zal dus eerst de hele theorie erachter moeten weten voordat je kunt zeggen of het daadwerkelijk 2 verschillende effecten zijn en als er verschil zit qua visueel tussen beide effecten.

Mijn zegje dan bij deze:

Beschrijving die Lunig geeft aan hun Farfalle Sierpijl:

"Farfalle" - ein besonderer Effekt, aber kein pompöses Bukett. Silberschweifaufstieg mit anschliessenden Silberrosetten und grünen Magnesiumsternen.

Foto van de pijl met effect foto erop (er zijn mensen die betere foto's hebben misschien kunnen die een duidelijkere foto posten):

91-3.jpg

Misschien dat het farfalle (butterfly, vlinder) verwijst naar de schoonheid van de vlinders. De butterfly op de foto van FR1908 zou ook door kunnen gaan voor een Bow-Tie!

De butterfly op de foto van FR1908 zou ook door kunnen gaan voor een Bow-Tie!

Vlinder ('Butterfly') shell van het Warimono-type , waarin de sterren (meestal Chrysanthem-sterren ) en lading zo geordend zijn dat bij de explosie de shell twee "vlindervleugels" als effect geeft . Twee enkele sterren vormen de antennes van de vlinder . De Bow Tie is een Vlindereffect shell met daarbij een sterrenring ( Saturnus ), echter zonder vlinderantennes .

( Dit had ik ook al op de vorige pagina gepost . )

Toen we 2 weken geleden bij Ricardo Caballer op bezoek waren hebben we deze vraag aan hem gesteld. Hij vertelde ons dat een Farfalla effect een rechte baan heeft en een tourbellion effect heen en weer beweegt als een soort slangetjes...

Ik denk dat we nu wel het antwoord hebben want als Hij het niet weet ,,,,,, vergeet het dan maar.

Mijn zegje dan bij deze:

Beschrijving die Lunig geeft aan hun Farfalle Sierpijl:

"Farfalle" - ein besonderer Effekt, aber kein pompöses Bukett. Silberschweifaufstieg mit anschliessenden Silberrosetten und grünen Magnesiumsternen.

Foto van de pijl met effect foto erop (er zijn mensen die betere foto's hebben misschien kunnen die een duidelijkere foto posten):

91-3.jpg

Misschien dat het farfalle (butterfly, vlinder) verwijst naar de schoonheid van de vlinders. De butterfly op de foto van FR1908 zou ook door kunnen gaan voor een Bow-Tie!

op de farfalle staat onder de duitse beschrijving ook een engelse:
-silver whirls with green magnesium stars.

is er dan niemand met filmpjes van deze pijl, aangezien er vast wel meer zijn gelanceerd???

Back
Bovenaan