Best wel vreemd. Als t gaat om ' nieuws' over vuurwerk, staat iedereen hier op om te zeggen dat t fake is of dat ze de boel opblazen. In dit geval van de mexicaanse griep ( lees corona), gaan we ineens mee met de hype.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ondanks het bericht dat er zogenaamd nu gezonde mensen overleden zijn. Een griep legt geen gezonde mensen om; ongeacht wat men ons tracht wijs te maken.
Interessant dat je er vanuit gaat dat ik alleen koppen lees
Ik benoem wat cijfers en algemene kennis over Influenza; meer is het Corona niet. Een ieder mag onderzoeken wat hij wil en daarop zijn keuze van angst en alertheid bepalen.![]()
De groep die niet beter wordt mag dan al tot ouderen of 'de kwetsbaren' (zoals mensen met longziekten) horen, maar dat maakt hen toch niet minder belangrijk? Juist de niet kwetsbaren vervullen dan een belangrijke rol om de kans op de verspreiding van het virus te beperken. In dat rijtje past het ook prima om je reis naar het buitenland af te wegen.
Jaarlijkse influenza A is CFR <0.1%. Dat is dus het verschil![]()
Ehm... "corona" virussen zijn geen vorm van griep...En als het echt zo ernstig is dan geloof ik niet dat het slechts een vorm van griep is. Dan is Corona niet datgene wat ze ons wijs proberen te maken.