Emmerich (D)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 28 Juli
Plaats: Emmerich
Land: Duitsland
Wie: Hayo
Kaliber: Professioneel (pyromusical)
Tijd: 22.30
Waarom: Emmerich im Lichterglanz
Extra Info:
Bootreis arrangement

Red Eagle

Registered User
Is er al bekend tot welk kaliber er geschoten gaat worden?
Is voor mij vlakbij, dus even langsgaan kan geen kwaad :)

Voorgaande jaren zaten er altijd wel een paar 12 inch tussen.
Volgens mij is het vanaf 6 inch.
Show is is zeker de moeite waard.
En net zoals voor jou is ook voor mij deze show in de achtertuin ( 3 km rijden ) dus zal kijken of ik vanuit het werk het kan halen.
Vorig jaar kom ik niet meer over de brug omdat de straat was afgzet.
De beelden worden er dan niet minder op maar je hoort de muziek niet al te goed meer.
Ben benieuw waar Hayo dit jaar mee komt.

appiehappie

Registered User
Haha, de brug over is inderdaad niet aan te raden - de jongens van de THW zijn onverbiddelijk... (en kilometers omrijden).
Muziek op vuurwerk kan mij soms iets minder bekoren, dan is het vanaf de dijk/uiterwaarden nog wel te doen - hoewel je dan het geweld aan de kade minder goed kunt ervaren...

DJ-ArSoN

Registered User
Ook voor het eerst bij deze show! We blijven slapen in het dorpje, dus kunnen relaxt afpilsen na de show :)

Iemand een idee om welke tijd de binnenstad qua parkeren echt vol begint te raken?

tukker1978

Registered User
Ook voor het eerst bij deze show! We blijven slapen in het dorpje, dus kunnen relaxt afpilsen na de show :)

Iemand een idee om welke tijd de binnenstad qua parkeren echt vol begint te raken?

Zo massaal is het daar niet, is altijd wel een parkeerplaats te vinden in het dorp of net er buiten.

DJ-ArSoN

Registered User
Oke cool, dan maak ik me niet zoveel parkeerzorgen :smiling:
Wij proberen er rond schnitzeltijd te wezen, dus dat komt wel goed!

ifeelfine

Registered User
kan me herrineren dat de eerste edie (die toen totaal mislukte waarna we een paar maanden later op herhaling gingen) wel massaal was, ben toen nog gestrand op een betaald parkeren grasveld tussen minderjarige duitse parkeerwachten.

Ben zaterdag in de buurt misschien dat ik dan toch nog ff langsga als het tegenwoordig niet meer zo druk is.

Bovenaan