Dronten

Moontan

Moderator
Medewerker
Datum: 16-06-2012
Plaats: Dronten
Tijd: 22.30 uur
Wie: Wagenvoort
Wat: consumenten
Waar: grasveld van het Ichtus college (tussen de school en de Open Hof)
Provincie: Flevoland
Waarom: Kermis

Persbericht

Kermis Dronten pakt uit met groots vuurwerk

Dronten - De kermis in Dronten pakt volgende week behoorlijk uit. Ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan van Dronten bieden de kermisexploitanten de bevolking op zaterdag 16 juni een groots vuurwerk aan.

Het vuurwerk vindt plaats op het grasveld van het Ichtus college (tussen de school en de Open Hof) en begint om 22.30 uur. Het publiek kan het vuurwerk aanschouwen rondom het grasveld maar buiten het hek.

De Rede zal geheel gevuld zijn met de kermis dit keer. Er is onder meer een reuzenrad van 40 meter hoog.

http://dronten.flevopost.nl/?n_id=246706

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Een lekker consumentenshowtje geschoten door Wagenvoort + een aantal mooie foto`s.

DSC_0060-2.jpg

DSC_0052.jpg

DSC_0055.jpg

DSC_0057-1.jpg

DSC_0063.jpg

DSC_0065.jpg

DSC_0067.jpg

DSC_0068.jpg

DSC_0069.jpg

DSC_0070-1.jpg

san quinton

Registered User
strak gefilmd, mooie foto's absoluut goed gedaan. Was gezellig even met elkaar te hebben gesproken.
Gouden palms vlak voor finale, komen mooi uit op beeld. (Lust 7-zonden lijn).

Laatst bewerkt:

san quinton

Registered User
Leuke showtje!
Misschien een tip voor Van Wagenvoort:

http://pyrowinkel.nl/?p=317

Niet te duur maar super goed (in de USA gemaakt)!

Kom je er zo slecht van af dan Toon??:happy:
Ik denk dat het showtje wat ik gisteravond in Dronten heb afgestoken met een collega, er voor het publiek niet beter op wordt alleen duurder (manuren/ontstekers).
En wat dat betreft fakkelen (het woord zegt het al) is vakwerk, dat kan niet iedereen. :hehe!:
Daar mag iedereen anders over denken uiteraard.

Tony

Administrator
Medewerker
Kom je er zo slecht van af dan Toon??:happy:
Ik denk dat het showtje wat ik gisteravond in Dronten heb afgestoken met een collega, er voor het publiek niet beter op wordt alleen duurder (manuren/ontstekers).
En wat dat betreft fakkelen (het woord zegt het al) is vakwerk, dat kan niet iedereen. :hehe!:
Daar mag iedereen anders over denken uiteraard.

Nee hoor, er schieten meer bedrijven met dit systeem dan je denkt.
Fakkelen is inderdaad een vak en ook erg gaaf om te doen maar niet meer van deze tijd en voor mij is het minder mooi omdat er vaak gaten vallen betreft de timing.

Betreft manuren valt het denk ik wel mee.
Binnen een uurtje heb je met 2 man dit wel klaar staan. Het prikken van de ontsteker is niet moeilijk en het aansluiten is ook zo gebeurd want met 3 modules hoef je met dit soort showtjes nooit je draad meer te verlengen :)

shinji

Moderator
Medewerker
Ben het voor 1 keer eens met Toon. De beelden van de Vette Marja's en de finale hadden zoveel mooier kunnen zijn.

edje30

Registered User
klopt wel ongeveer toon bij Katan schieten ze met het Explo systeem maar dat aansluiten was zo gebeurt

Bovenaan