Dordrecht / Zwijndrecht / Papendrecht

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 30-Apr-2012
Plaats: Dordrecht
Provincie: Zuid-Holland
Wie: Dream?
Kaliber: Professioneel
Tijd: 22.30
Waarom: koninginnedag
Extra Info:
Programma

sprinkhaan

Registered User
Re: Dordrecht

Eens kijken of ik deze vanaf de kant ga kijken of vanuit de boot. Is een thuiswedstrijd voor mij.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wordt door de 3 oranjecomite's samen georganiseerd, dus heb de andere plaatsen rondom het 3-rivieren punt er even bij gezet.

R O B Z

Registered User
Voor mij ook een thuiswedstrijd. Ik zal weer aan de Papendrechtse kant staan i.v.m. fotograferen. Deze zijn van vorig jaar Koninginnedag:

DSC_0083.jpg

DSC_0095.jpg

p-aart-y

FPM Hangouderen
Net zoals voorgaande jaren zullen er weer een aantal freaks aan de kant van zwijndrecht staan. Parkeren kan in de buurt van Grevelingen en kijken vanaf Maaspad. Voordeel is dat het hier vergeleken met Dordrecht en Papendrecht lekker rustig is en vaak ligt het ponton meer naar de Zwijndrechtse kant.

rlvoll

Registered User
En wie is nou de quizmaster die ik gisteren gesproken heb op de boot?
Jij Vincer?
Die gasten vonden het leuk om ff te komen kijken en zijn 's avonds allebei nog op het maaspad geweest.
Leuke show!

vincer

Registered User
Jazeker rlvoll, dat ben ik.
Leuk dat je gisteren even kwam kijken met de kinderen. Dus de kleine jongen van 3 is toch nog gaan kijken begrijp ik?
Zijn de foto's goed gelukt?

Ik zie dat je wel al heel lang hier lid ben op FPM, maar heel weinig posts. Leuk dat je de moeite neemt om nu te posten.

Tot de volgende keer!

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Gisteravond ook even geweest! Camera uit het stof en gefilmd!

In een paar minuten moet hij het doen!

[video=vimeo;41356705]https://vimeo.com/41356705[/video]

Moontan

Moderator
Medewerker
De film van Jack (Pyroworld)
Gepubliceerd op 30 apr 2012 door pyroworldwebsite
The Queensday (koninginnedag) fireworks for the city of Dordrecht, Zwijndrecht and Papendrecht. performed by DreamFireworks - 30-4-2012

Bovenaan