Deventer

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum: 08-06-2012
Plaats: Deventer
Tijd: 22.30 uur en 00.00 uur.
Wie: Holland Vuurwerk Groep Gmbh
Wat: professioneel vuurwerk + PSE
Waar: De Worp (Bolwerksweg)
Provincie: Overijssel
Waarom: Onbekend
Info:
Ontbrandingstoestemming

bluebear

Registered User
gaan hier nou zo weinig mensen heen?:surprised:
filmpje van vorig jaar van dsNLvuurwerk:
wel de moeite waard.

bluebear

Registered User
was erg leuk om te zien, dachten eerst dat iemand knallers gooiden maar dat waren dus tronada's vervolgens bengalen en toen het luchtvuurwerk (welke bestond uit cakes en 2 verschillende maten shells).
Er zat een mooi tempo in het geheel en veel werd ook in shape geschoten.
Het tempo en de shapes zorgden er wel voor dat de show niet erg lang duurde.
maar leuke finale en toen nog 2 tronada's.

Tony

Administrator
Medewerker
Dit soort dingen moet je eigenlijk nooit vermelden.
Het is ook erg jammer dat ze juist wel vermeld worden en dat er eigenlijk niks over de show zelf gezegd word. Het zorgt alleen maar voor meer negatieve aandacht!

Daarbij zijn de veiligheidsafstanden in NL zijn dermate groot dat er nooit geen effecten in de buurt van de mensen kunnen komen. Ook geen blindgangers want de afstanden zijn berekend op de hoogte/afstand die de shells afleggen en daarbij is ook gerekend op het doorrollen van de shell.

Wat vonden jullie van de show?

bluebear

Registered User
hier een mooie foto van Roy Blokvoort:
_dsc1666_20120609.jpg

verder stond dit zaterdag in de stentor van deventer:
DEVENTER - op de welle en het verlaagde welllepad was het gisteravond dringen geblazen bij het traditionele vuurwerk van de deventer zomerkermis. de geste van de exploitanten werd beloond met vele ah's en oh's uit de kelen van het publiek. het vuurwerk werd afgestoken op de uiterwaard aan de overzijde van de ijssel.

smilli

FPM Filmer
Erg leuk showtje, als ik dit eerder had geweten was ik misschien gaan kijken, wie weet volgend jaar!

bluebear

Registered User
Dit soort dingen moet je eigenlijk nooit vermelden.
Het is ook erg jammer dat ze juist wel vermeld worden en dat er eigenlijk niks over de show zelf gezegd word. Het zorgt alleen maar voor meer negatieve aandacht!

Daarbij zijn de veiligheidsafstanden in NL zijn dermate groot dat er nooit geen effecten in de buurt van de mensen kunnen komen. Ook geen blindgangers want de afstanden zijn berekend op de hoogte/afstand die de shells afleggen en daarbij is ook gerekend op het doorrollen van de shell.

Wat vonden jullie van de show?

negatieve aandacht probeer ik hier zeker niet mee te geven probeer eigenlijk meer Holland Vuurwerk Groep hier op te wijzen want 2 shells die weigeren in zo'n korte tijd lijkt mij iets wat je niet te vaak wil laten gebeuren.
onmacht voor Holland Vuurwerk Groep maar als dit vaker gebeurt is er toch echt iets mis bij de productie.

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerk Deventer Zomerkermis 2012 [HD]
Gepubliceerd op 20 jun 2012 door ShakerNL
Een video van de vuurwerkshow van Deventer Zomerkermis 2012. Opgenomen vanuit de Wilhelminabrug met een Samsung Galaxy SII

edje30

Registered User
ik heb mijn vorige post verwijderd. ik heb een erg mooie show gezien met mooie producten complimenten.

Bovenaan