DEMO Zoetermeer

olaf81

Registered User
Dat is inderdaad zonde van de effecten.En dan lees je op verschillende weer fora dat de wind maandagavond verder zal toenemen.:sad:

Al bij al hoop ik dat het morgen een leuke show wordt,want zelf kan ik er niet bij zijn.

Ik wacht de filmpjes wel af:happy:

blackpowder

Registered User
Maandagavond neemt de wind op nadering van het tweede systeem toe naar windkracht 6 boven land tot 8 Bft aan zee.
In het westen wordt het halverwege de ochtend droog, in het oosten rond het middaguur. Aandachtspunt is het ontstaan van buien op de komma/trog boven land. Als dat gebeurt, dan is er een kleine kans op onweer. Op de meeste plaatsen stijgt de temperatuur naar een prikwaarde van 7 graden. De kustregio's mogelijk 8-9 graden.

volgens KNMI http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/extra/guidance_modelbeoordeling.html

Als dit doorzet gaat het zelfs nog gecanceled kunnen worden i.v.m. de harde wind.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Waaa heb er zin in ! zo ff er langs lopen, kijken als ze wel hard aan het werk zijn, voor de geweldige demo van vanavond :)

blackpowder

Registered User
Vanmiddag wisselen zon en stapelwolken elkaar af en er kan een enkele bui vallen. De middagtemperatuur ligt rond de 8 graden. De wind is overal westelijk en is matig, aan de kust en op het IJsselmeer (vrij) krachtig, 5 tot 6 Bft. Vanavond draait de wind naar het zuiden en neemt toe. In de late avond gaat het in het zuidwesten regenen.

bron knmi ;)
ach zal rond half 8 wel aan komen waggelen ;)

Tony

Administrator
Medewerker
Ik krijg net een mailtje van Dennie (Herwijnen).

Hoi Tony,

De demo gaat door vanavond.
Het was even wikken en wegen, want vanavond trekt de wind wel aan, maar als het goed is pas later.
Tot vanavond!

stefantvs

Administrator
Medewerker
Net ff langs gelopen, wat ik ff snel kon zien VEEL Cakes

Jammie jammie, heb er zin in.

Het weer nu hierzo, het beginnen wat wolkies te komen wind valt gelukkig ook nog mee :)

stefantvs

Administrator
Medewerker
Film Camera - check
Foto Camera - check
Statief 1 - check
Statief 2 - check
Accu 1 en 2 - check
Geheugenkaart 1 ,2 en 3 check

Moontan

Moderator
Medewerker
Zo op deze demo verheugd. Wordt er op het laatste moment nog een vergadering ingelast op mijn werk om 5 uur.
Ja en dan ga je het niet meer redden he? Zeker niet met openbaar vervoer.
Wacht nu met spanning op de verhalen en beelden

recemonster

Registered User
De eerste beelden:

Wat een kneiter goeie show :lub: echt me complimenten aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt!
HD movie is nu aan het uploaden maar zal nog ff duren me internet is zo traag...

stefantvs

Administrator
Medewerker
1.gif

2.gif

3.gif

4.gif

blackpowder

Registered User
Dat einde was heerlijk ;) maar jammer dat er soms in de show iets te lange pauzes vielen en de opbouw wat minder gelikt was dan vorig jaar ..
maar al met al een mooie demo en evengoede finale.

Bovenaan