DEMO Tiel

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Mijn film van de finale van de demo in Tiel.
alles elektrisch weggeschoten met de PTX.
Donald achter de knoppen op commando van Bob.
als je goed luisterd in de film. hoor je in de laatste minuut.
iedere keer , ja komt u maar . ... en nog een keer . ja komt u maar.
lekker de lucht vol pompen met silver salutes.

Bob bedankt voor de goede zorgen.
het vietnamese eten was heerlijk.
volgend jaar weer ??

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Mooi filmpje Vinnie.
Super gefilmd en dat commentaar van Bob er bij is inderdaad grappig om te horen.

Het was echt een gave demo gisteren, leuk om even na te genieten met zo'n mooi filmpje.

Jos nogmaals bedankt voor de Romeinse kaarsen dummy's!

KoenL

Registered User
Altijd weer een leuke verrassing in Tiel wat de finaleshow gaat doen. Heerlijk doorgeknalt en een afsluiting waar je u tegen zegt. Heerlijk.

De tegenslagen stapelde zich op gister waardoor ik uiteindelijk niet in Tiel ben geëindigd. Eerst tot 15u doorwerken ipv tot 13, dan een spoedklusje krijgen om foto's te maken en daarna in slaapvallen op de bank.

Een rotdag, maar gelukkig hebben we de foto's en films nog. Thanks daarvoor!!

Tigger74

Registered User
mooi:lub: ik zal niet meer zeuren.....of een voorbeeld geven hoe het ook kan..

Daaaaaaag

Thanks.... leuke demo...

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Jonge jonge kap nou eens met die bergen FOTO'S in zo'n post....... die korting krijg je toch wel.!!

kies de mooiste, of geef gewoon een link.......namens mij thanks..

je hoef ze niet te bekijken hoor.
jij mag lekker door scrollen !!!
maar ik als liefhebber bekijk ze allemaal en dan zit ik echt niet te wachten om
op 40 linkies te gaan drukken. wees blij dat er nog iemand wat foto's neer zet.

Tony

Administrator
Medewerker
Jonge jonge kap nou eens met die bergen FOTO'S in zo'n post....... die korting krijg je toch wel.!!

kies de mooiste, of geef gewoon een link.......namens mij thanks..

Ik zie liever bergen met foto's dan een post waar niemand wat aan heeft. Beetje meer waardering aub en anders gewoon niet kijken en door scrollen.

Dreek

Registered User
Ik snap de ergernis wel, misschien is het beter om die foto's in een album hier online te zetten.

Zet je er 4 of 5 in het topic en een link naar het album, dan kan ieder voor zich kiezen om de foto's te bekijken of niet.

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
Jongens, bekijk de foto's of bekijk ze niet, maar bespaar deze onnodige reacties.

Cigarman neemt de moeite foto's te maken en te delen, waardeer dat.

Ontopic; DEMO TIEL

Posts die niet over de demo gaan worden verwijderd. Geen gezeur over de hoeveelheid foto's. Elke bijdrage wordt gewaardeerd en verdiend de aandacht.

Laatst bewerkt:

Dreek

Registered User
Jongens, bekijk de foto's of bekijk ze niet, maar bespaar deze onnodige reacties.

Cigarman neemt de moeite foto's te maken en te delen, waardeer dat.

Ontopic; DEMO TIEL

Posts die niet over de demo gaan worden verwijderd. Geen gezeur over de hoeveelheid foto's. Elke bijdrage wordt gewaardeerd en verdiend de aandacht.

Wat is dit nou voor onzin?

Als iemand ergens mee zit en dan een voorbeeld geeft hoe het misschien ook kan is dat gezeur? Doe even rustig joh, er is niks aan de hand.

KoenL

Registered User
Wat is dit nou voor onzin?

Als iemand ergens mee zit en dan een voorbeeld geeft hoe het misschien ook kan is dat gezeur? Doe even rustig joh, er is niks aan de hand.

Nee er is niets aan de hand, maar ik denk dat we meer dan duidelijk zijn. De eerste reactie van Mortier was op zijn zachts gezegd niet netjes naar de cigarenboer toe, vandaar dat mijn reactie ook lichtelijk aangebrand is. We zijn blij met de bijdrage van de cigarenboer en so be it. Deze reacties kosten jullie meer tijd dan het bekijken van de foto's of het eroverheen scrollen, dus doe aub niet zo moeilijk ;-)

Dreek

Registered User
Nee er is niets aan de hand, maar ik denk dat we meer dan duidelijk zijn. De eerste reactie van Mortier was op zijn zachts gezegd niet netjes naar de cigarenboer toe, vandaar dat mijn reactie ook lichtelijk aangebrand is. We zijn blij met de bijdrage van de cigarenboer en so be it. Deze reacties kosten jullie meer tijd dan het bekijken van de foto's of het eroverheen scrollen, dus doe aub niet zo moeilijk ;-)

Look who's talking....

Maar is goed meneer, ik zou voortaan niks meer zeggen, sorry:crying:

Tony

Administrator
Medewerker
Jonge jonge kap nou eens met die bergen FOTO'S in zo'n forum....... die korting krijg je toch wel.!!

Derk, ik vind dit nou ook niet zo een geweldige reactie. Een beetje vervelend zelfs.
Nogmaals, dit forum draait alleen maar als er mensen daadwerkelijk iets toe voegen en sommige doen dat met de foto's wat overigens een klote werk is om elke keer weer online te krijgen. Wij weten als filmers en fotograven hoeveel moeite er gedaan word en dan is het vervelend als er iemand als member MORtier die zelf heel weinig post en daardoor ook weinig toevoegt andere members zo gaat toespreken. Maar, je hoort ons bijna nooit over de mensen die alleen maar komen lezen, we laten iedereen in zijn waarde, lezer of de toevoeger van postings.

Wij zien liever de foto's dan helemaal niks. Want met niks staan we stil en dat wilt niemand.

Laatst bewerkt:

Dreek

Registered User
Derk, ik vind dit nou ook niet zo een geweldige reactie. Een beetje vervelend zelfs.

Eens, maar je weet ook dat het met een knipoog is gezien de normale reactie erna.

Vind reactie van KoenL beetje kort door de bocht alleen, zo van ''mond dicht en geen commentaar''

Tigger74

Registered User
Heren, iedereen is mij prima, en de cigaren boer doet prima en mooi werk voor de forums. Maar mijn vraag om een iets andere indeling met foto's in een post met een cynisch geintje er aan vast kan dus niet....

Nou jammer... maar verder allemaal Vrede...!!

Nie dolle maar lekker scrolle

Groet Harm

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Cynich is gevaarlijk in MSN, op Forums of wel chat dan ook.
Veel smileys gebruiken, dan word het begrepen ouwe Shoarma Boer. :tounge: x 100

The Cigarman

Moderator
Medewerker
die korting krijg je toch wel.!!
Die 35% kortingsactie was 6 december al afgelopen, dus dat is een beetje laat he, mocht ik nog korting willen krijgen. :hehe!:

Op zich snap ik je punt wel, ik heb ook even 48 foto's van de show online gezet.
Ik zal de volgende keer iets strenger in de selectie zijn, maar of dat gaat lukken....
Dat kan ik je/jullie niet garanderen.
Maar ja een goede scroll muis wil ook wel helpen.:tounge:

Bedankt voor jullie steunbetuigingen trouwens.

Laatst bewerkt:
Bovenaan