Demo Original Fireworks

Moontan

Moderator
Medewerker
29-09-2012 Demo original fireworks Veerle-laakdal
Wanneer: Zaterdag 29 september 2012
Waar: Voetbalterrein KVC Veerle in Veerle-laakdal
Hoe laat:Van 20:00 tot 21:00
Overige informatie: Tijdens deze demo zullen diverse nieuwe artikelen geschoten worden. Gratis entree komt allen!

http://www.zenavuurwerk.com/

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
398528_529890577037175_1601987614_n.jpg

Flyer. Iets zegt me dat Corné ook de foto heeft uitgezocht haha.

gizmo75

Registered User
(censuur)!!

Pfff, waarom wordt dit zo kort van tevoren gemeld door OF? De afgelopen weken zijn er diverse vragen over gesteld op het VWB-forum en er werd daar zelfs even gesuggereerd dat er helemaal geen demo zou komen. En nu komt de aankondiging een paar dagen van tevoren? Dat ben ik niet van jullie gewend Original! Ik zal het nu moeten missen en daar baal ik vreselijk van!!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik denk dat Corné niet alleen de foto heeft uitgezocht maar ook de tekst "Gratis Inkom" :tounge:

kaassie

Registered User
Wat kunnen we hier verwachten?
Denk met de 25 gram regel in Nederland dat het niet echt meer de moeite is om naar Belgie te gaan. Alleen nog voor de knallers dan misschien?

Tony

Administrator
Medewerker
Ik neem aan dat jullie bij beide demo's aanwezig willen zijn...

Ja liever wel. Maar er zijn zoveel demo's dat het bijna onmogelijk is om alles goed te kunnen plannen.
En op zaterdag heeft normaal nooit iemand zijn demo, in dit geval Royal wel. Maar goed, ik geloof ook niet dat er 1000den liefhebbers op beide demo's zullen verschijnen en het belangrijkste is natuurlijk de winkelier in dit geval.

gizmo75

Registered User
Goed nieuws in reactie op mijn zelfde post op VWC waarin ik mijn teleurstelljng uit:

MR.TABAKO zei:
Don't worry!! Als het goed is komt er waarschijnlijk nog een demo welke WEL speciaal voor de consument en freaks is inclusief de nieuwe items die we dit jaar verwachten!

Kijk, hier wordt ik dan weer blij van!

Tony

Administrator
Medewerker
Dikke Show hoor!
Van rust naar geweld en van geweld naar rust! Nu even wachten op onze eigen beelden want dat kijkt wat makkelijker :)

Bovenaan