DEMO Milheeze

KoenL

Registered User
Nou, de 16 incher is een feit:

En nog wat beelden van de show:

Worden mooie dingen geschoten!

Laatst bewerkt:

shinji

Moderator
Medewerker
Hulde aan de bombers en Ano dat er in ons regellandje weer eens een keer een echt groot kaliber shell is geschoten. Natuurlijk is de afstand belachelijk, maar oooh wat istie mooi.

flyineddy

Registered User
Mooi dat dit geschoten werd.:smiling:
lijkt mij geen verkeerde shell.
nu de regering een schop onder de kont geven voor die belachelijke regelgeving.
want daardoor komt deze shell helemaal niet tot zijn recht :crying:

Laatst bewerkt:

marlboro20

Registered User
@ KoenL en Pyro-rola: snelle actie mannen, ik ben na 1 uurtje rijden net thuis en jullie filmpjes staan er al op: Hulde!!!!

Wederom een geweldige demo! De consumentencakes hadden af en toe wat meer hinder van de wind (vooral marijn naar mijn idee) maar de finale was met de 4 en 8" wederom een feest om te zien.
En die 16": ja inderdaad de afstand had kleiner mogen zijn maar geweldig om te zien!

ANO wederom dank!!! Het is ieder jaar weer gekker, ben benieuwd naar volgend jaar.....

En om te eindigen met de wijze woorden van mijn 9-jarige dochter: papa ga je die ronde knallen op het einde ook afsteken met O&N? Nee, schat helaas dat mag niet...
Was het dan maar weer een jaar later dat we dit hier weer kunnen zien.......

Laatst bewerkt:

Dreek

Registered User
Inderdaad mooi dat we nu een keer in Nederland kunnen genieten van dit caliber shells.

Ik heb alleen 1 tip voor je Nancy.

Dat ''inpakpapier'' wat om die 16'' shell heen zit, dat moet je er omheen laten zitten meid.
Dat zit er namelijk speciaal omheen zodat de stijglading op z'n plek blijft zitten, en niet omdat ze jou zo lief vinden.

Verder leuke demo gezien, nieuwe Wolff producten waren goed.

Laatst bewerkt:

KruitFreak

Registered User
Geweldige demo gezien met mooi vuurwerk. Patat was ook lekker;-)

Uiteraard hoopte ik op de 16inch en heb genoten. Wat een lancering en wat een dreun. Heerlijk!

Tevens vernomen dat men volgend jaar op een andere locatie voor een nog groter kaliber wilt gaan. Dus nog meer afstand...

Ano en Bombers, Big Thanks!!!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Leuke demo gezien.
De finale was super, goed geschoten door Bombers.
Jullie kunnen het dus wel, ga zo door.

Ik heb de 16 inch op de foto kunnen krijgen.
Maar als je de foto's terug kijk, is die 16 belachelijk klein.

kijk hier maar eens.

DSC_5181.jpg

Een drietal weet ik het, hoeveel inch shell effecten.

DSC_5191.jpg

De 16 inch shell, maar dan niet uitgesneden.
Klein lijkt ie zo he.

DSC_5191Bewerkt.jpg

De uitgesneden 16 inch.

Feitelijk hebben wij een achterlijke wetgeving in ons landje.
Maar ja, ik/we heb(ben) een 16 inch shell gezien en ik heb er van genoten.

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
De demo zelf was niet erg bijzonder,mede door de wind. Opvallend: toch weer Wolff die het best voor de dag kwam. Met bovenal de Hunter en de Serious Gold.

Profshow: heel fraai met mooie bommen, ja zelfs heel mooie bommen.

16 inch: geweldig initiatief! hulde.

de pyromaniac ©

Registered User
Een interview met Angela Nooijen van Ano vuurwerk.

Nieuwjaar staat weer voor de deur.
Ano vuurwerk in Milheeze trakteerde het masaal opgekomen publiek op een spetterende show van al het moois dat ze verkopen.

Groetjes De pyromaniac ©

RedBaron

Registered User
Het was een leuke en gezellige demo gisterenavond weer veel bekende gezien en gesproken. Met als spectaculair hoogtepunt de finale.

Hier wat prachtige platen van de slot show gisteren geschoten door Gerdo:

ANO_MILHEEZE_26-11-2011_000_.jpg

ANO_MILHEEZE_26-11-2011_001_.jpg

ANO_MILHEEZE_26-11-2011_002_.jpg

ANO_MILHEEZE_26-11-2011_003_.jpg

ANO_MILHEEZE_26-11-2011_004_.jpg

ANO_MILHEEZE_26-11-2011_005_.jpg

ANO_MILHEEZE_26-11-2011_006_.jpg

ANO_MILHEEZE_26-11-2011_007_.jpg

ANO_MILHEEZE_26-11-2011_010_.jpg

ANO_MILHEEZE_26-11-2011_011_.jpg

ANO_MILHEEZE_26-11-2011_012_.jpg

ANO_MILHEEZE_26-11-2011_013_.jpg

Wat betreft die 16incher. Leuk initiatief, dat wel. Maar het kwam bij mij niet echt over. Om me heen werd dan ook gezegd dat het meer weg had van een 200er. Voor mij kan zo een groot kaliber, zeker in Nederland, wel achter wege gelaten worden. Schiet liever dan een sloot (hoge kwaliteit Europeese) 150ers af in plaats van een 400er zo dat het nog een beetje dicht bij het publiek staat. Even goed heb ik me wel vermaakt hoor! Video van de slot show komt er nog aan aan komende week.

oja, omdat ik wat verder weg stond, kan iemand mij vertellen wat dat draaiende zilveren ding links in het veld moest voorstellen? Dat zag ik pas terug thuis op de video en fotos daarnet, was me namelijk niet opgevallen. Een zon of iets dergelijks? :hehe!:

vincer

Registered User
Wat dat voor moest voorstellen, mag joost weten! Kwam niet echt goed uit de verf.
Wat betreft de profshow, ik vond hem prima!
Wat betreft de 16 incher: mooi rond en goed uitgewerkt, maar de afstand verknalde het! Volgende keer zal ik dus zeker niet meer een uithoek opzoeken om een 16 incher te zien.

Wat Redbaron zegt, geef mij maar gewoon veel hoog kwalitatieve 150 mm-ers, daar heb je veel meer aan!

Laatst bewerkt:
Bovenaan