DEMO Hengelo

DioR

Registered User
Zo... even dit topic populair maken..

Wie gaan er vrijdag heen? Ik ben hier zowiezo bij.

Had ergens vernomen dat ze de cakes per stuk schieten en met de demo per 2 of 3.
Ook is aanwezig de stadionspreker van Fc Twente...

DioR

Registered User
en, hoe was het?
ik kon helaas niet.
heeft iemand nog gefilmt?
want ik ben zeer benieuwt naar de aftershock, dutch thunder en thunderstruck!

Het was een leuke demo, met een vrij heftige show.
Filmpjes komen er aan... ga nu alles van de camera halen. De demoshow zal ik hier neerzetten, en de losse producten zet ik in het forum bij het desbetreffende product weg.

DioR

Registered User
Bij de Demo van Busscher vuurwerk in Hengelo werden artikelen niet geschoten, ivm met dat het volgens de veiligheidseisen een te zwaar artikel zou zijn. Dat terwijl ze wel in de verkoop verkrijgbaar zijn...

Ik vind dit vreemd. Is het niet zo dat als alles op minimaal 60 meter afstand word geschoten? En dat in Nederland alleen vuurwerk word verkocht wat is goedgekeurd voor Nederlandse veiligheidseisen? En dat in een show op de minimale afstand gewoon Nederlands goedgekeurde cakes geschoten kunnen worden?
Het komt op mij een beetje neer als een publiciteitsstunt van de winkelier, die een run op de artikelen hoopt.
Dit gold ook voor de Zodiac (Crown) Extreme Salute (Barely Legal) Glossy en de Chrystal (Herlat) X-plosion (X-treme)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Welkom in NL, waar een pot niet geschoten mag worden op een demo, omdat je de 60 meter niet haalt.
Koop je deze pot, dan kan je er lekker met je dronken harses boven gaan hangen!
Valt niet uit te leggen op welke manier dan ook.

DioR

Registered User
Welkom in NL, waar een pot niet geschoten mag worden op een demo, omdat je de 60 meter niet haalt.
Koop je deze pot, dan kan je er lekker met je dronken harses boven gaan hangen!
Valt niet uit te leggen op welke manier dan ook.

Maar zelf dan... Ik had geen meetlint bij, maar volgens mij stond alles wel op een ponton van minimaal 60 meter afstand.

Bovenaan