DEMO Den Haag

olaf81

Registered User
Heb de schiet lijst al uitgeprint en nog twee en een half uur te gaan voor de demo begint.Ik sta te popelen:happy:

Wind is trouwens ook weggevallen dus dit word een leuke avond:smiling:
Wel jammer dat de chinared collectie niet te zien is.

VuurwerkFreak90

Registered User
Prima demo, weer was goed, leuke cakes, schietlocatie vond ik zelf beter dan vorig jaar, dus helemaal top jammer er bepaalde producten nog niet waren.

kingmokum

Banned

De finale van de rvwhal demo.

De nieuwe locatie vond ik niet erg prettig, erg koud/guur.
Vorige locatie was een stuk beter.

Denk dat ik volgend jaar de traditie niet meer voort zet en een andere demo ga bezoeken.

Gr
king

GMP82

Zilveren Member
Prima demo, weer was goed, leuke cakes, schietlocatie vond ik zelf beter dan vorig jaar, dus helemaal top jammer er bepaalde producten nog niet waren.

dat was alleen de 1e...

leuke demo, viel me wel op dat er wat "veel van hetzelfde" is... Goud en blauw was goed vertegenwoordig, weliswaar mooi effect...

Dim

Product Beheer
Medewerker
Binnen een paar minuten staat onze film erop!

Veel kijkplezier!

[video=vimeo;33458704]http://vimeo.com/33458704[/video]

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Goeie demo gezien vanavond. Uitblinkers voor mij waren toch de cake's van Wolff en Bon. Ik ben het wel met Givemepowder eens dat het wel een beetje veel van het zelfde was. Dat moet toch beter kunnen met zo'n groot assortiment.

Shenanigan

Registered User
Was er ook. Mooie knallende finale.

Weet iemand wat er nou is/was met die Comet Battery van 13,95? Daar kwamen fluiters én comets uit. Vond hem heel goed voor dat geld, maar in de folder zie ik dat het de Saturn Missile Battery is en in de productfilmpjes daarvan zie ik nergens comets. Heeft de Vuurwerkhal een speciale versie of werd er tegelijk een Comet-cake afgestoken?

En het leek of de Sound Barrier een flink stuk harder knalde dan de Silver Salute. Hadden anderen dat idee ook?

stefantvs

Administrator
Medewerker
Ook aanwezig geweest.
Aangezien Dim (Thanks !), hem al op het fpm ( vimeo ) Account heeft geüpload heb ik hem op YT gezet.

Gr stefan

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Weet iemand wat er nou is/was met die Comet Battery van 13,95? Daar kwamen fluiters én comets uit. Vond hem heel goed voor dat geld, maar in de folder zie ik dat het de Saturn Missile Battery is en in de productfilmpjes daarvan zie ik nergens comets. Heeft de Vuurwerkhal een speciale versie of werd er tegelijk een Comet-cake afgestoken?

En het leek of de Sound Barrier een flink stuk harder knalde dan de Silver Salute. Hadden anderen dat idee ook?

Dat zou wat zijn als dat allemaal uit dat blokje kwam haha dan was het in 1 x de beste van NL. Nee helaas de Saturn missile stak op het laatst nog wat anders aan.

andre1

Registered User
aloha wederom een mooie demo,lokatie ook eruugg mooi enkel 1 vraag heet dat blok wat op de achtergond in het wijk werd afgestoken die was mooooiiii ;)ps die pijlen ook hoor.volgend jaar weer kijken

kingmokum

Banned

Ik had dit met een andere cake,

Extreme salute, weliswaar een sier cake leek een hardere burst te hebben dan de silver salute.

Shenanigan

Registered User
Vonk, logische verklaring, misschien was dat het gewoon. Maar ze noemen de Saturn Missile bij de RVH 'Comet Battery' dat suggereert dat er kometen uit komen. En dat gebeurde ook, alleen leek het idd meer of er iets niet goed ging.

Kingmokum, misschien bedoel ik wel die Extreme Salute, ik weet niet zeker of het de Soundbarrier was, maar na de SS kwam een cake die naar mijn idee duidelijk harder knalde. Vond ik verrassend, want iedereen is weg van de Silver Salute. Hij werd tijdens de show ook aangekondigd als de beste knalcake van Nederland en even later kwam er één die harder ging.

Bovenaan