Düren (D)

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Datum: 03-08-2012
Plaats: Duren
Land: Duitsland
Tijd: 22.00 uur
Wie: Steffes-Ollig feuerwerk
Wat: Prof
Waar: Naast het kermisterrein
Waarom: Anna Kirmes

Vuurwerkshow ter gelegenheid van de Anna Kirmes in Düren.

Parkeermogelijkheden zijn te vinden via het onderstaande kaartje:

parkenUebersicht_04.jpg

Tip: zet je auto neer bij Hinter Altenheim St. Nikolaus

Z@P

Registered User
Ja hoor, ook van de partij. Deze show is voor mij wel een van de kersen op de taart dit jaar. Goed te doen met de auto.

pyro_t

Registered User
Ja hoor, ik ben er weer bij.
Is ook maar 25 min rijden met normaal tempo uit zuid limburg.

Wat een geweldige show show elk jaar, Het weer ziet er ook goed uit voor vrijdag.

thunderboy

Registered User
filmpie van 2 jaar geleden:

[video=vimeo;13949451]https://vimeo.com/13949451[/video]
heerlijke dreunen :lub::lub:

tot vrijdag!

Z@P

Registered User
Hij was weer heerlijk. Zaten weer echt prachtige effecten tussen. Vooral het goudthema viel goed in de smaak, goud tot op je koppie haha. Kwaliteitsvuurwerk maakt echt het verschil hier, ghostshells, vele europese cilinders, goeie agressieve blokken

thunderboy

Registered User
Wat een fantastische show was het weer!
Voor mij blijft dit 1 van de beste shows van Duitsland, telkens als ik daar sta ga ik compleet uit mn dakkie :p
Het was net of het begon met regenen toen de show begon, gelukkig was het geen water maar stukken vuurwerk want ja we stonden er weer lekker dicht op...

2443y93.jpg

Terwijl ik stond te filmen dacht ik van, laat ik eens een keer wat foto's maken. Gewoon uit het handje :tounge:

35izzu9.jpg

nn5ws4.jpg

29pwwhf.jpg

zl7x3c.jpg

Tot slot wil ik iedereen die er was bedanken voor de gezelligheid en (korte) gesprekjes,
Jef, erg tof dat ik mee kon rijden met jullie, mega bedankt!

Gr,

TB

Laatst bewerkt:

p-aart-y

FPM Hangouderen
Ik en mijn gezelschap(geen vuurwerkliefhebber) hebben erg genoten van de show! En de kermis was ook dit keer erg leuk!!

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Steffes Ollig heeft weer lekkere show geschoten in düren.
Vond de show wel wat minder agresief dan voorgaande jaren en de salutfinale had ook wel wat meer en harder gemogen, maar het was weer volop genieten.

DSC_0863.jpg

DSC_0836.jpg

DSC_0848.jpg

DSC_0833-1.jpg

DSC_0806-1.jpg

DSC_0826.jpg

DSC_0867.jpg

DSC_0874.jpg

DSC_0878.jpg

Tony

Administrator
Medewerker
Bedankt voor de foto's en film's mannen!
Ik blijf genieten van deze show. Door de crisis misschien ook aangetast in zijn budget maar de producten die voorbij komen vind ik om te smullen. Heerlijk!

Bovenaan