Bonbridge tube`s (candle)

djara

Registered User
heeft iemand trouwens ervaring met 1 of meerdere van deze tube`s ??
ik ben vorig jaar geweest en toen hadden ze deze liggen ! alleeen ze hadden ze niet meer omdat ze uitverkocht waren |:( :'(

http://www.vuurwerkcrew.com/album/displayimage.php?album=2&pos=91

ze zijn zonder kvk te krijgen ! ik twijfel of het wel de moeite waard is om ze dan te kopen ??

graag zou ik willen weten hoeveel kruit er in zit en of iemand ervaring heeft met
de uitwerkingen ervan !
ze zien er namelijk wel leuk uit !

djara zei:
heeft iemand trouwens ervaring met 1 of meerdere van deze tube`s ??
ik ben vorig jaar geweest en toen hadden ze deze liggen ! alleeen ze hadden ze niet meer omdat ze uitverkocht waren |:( :'(

http://www.vuurwerkcrew.com/album/displayimage.php?album=2&pos=91

ze zijn zonder kvk te krijgen ! ik twijfel of het wel de moeite waard is om ze dan te kopen ??

graag zou ik willen weten hoeveel kruit er in zit en of iemand ervaring heeft met
de uitwerkingen ervan !
ze zien er namelijk wel leuk uit !
Peony tube 20mm heeft 206,4gram kruit. ( rechter)

Heb vorig jaar de thunder with tail en de peony gehad. Ze schieten er een aantal tegelijk de lucht in. Het effekt is precies als de naam alleen zou ik niet te veel verwachten van het woord thunder.
De peonies zijn wel aardig, omdat er een aantal tegelijk gaan.
Ze zijn wel grappig, zeker voor dat geld hoef je ze niet te laten liggen. Verwacht geen proffesionele effekten he.

whistle zei:
Heb vorig jaar de thunder with tail en de peony gehad. Ze schieten er een aantal tegelijk de lucht in. Het effekt is precies als de naam alleen zou ik niet te veel verwachten van het woord thunder.
De peonies zijn wel aardig, omdat er een aantal tegelijk gaan.
Ze zijn wel grappig, zeker voor dat geld hoef je ze niet te laten liggen. Verwacht geen proffesionele effekten he.

het is dus ''gewoon'' een leuk dingetje voor erbij ?
hoeveel shots candles waren het dan ?? :7
gaan ze een beetje hoog ?

alvast bedankt

djara |:(

tube`s

Tony zei:
Daar lijkt ie helemaal niet op. De effecten zijn wel een stuk groter.

maar je hebt toevalig geen fotow van de uitwerking ofso ?

of filmpje ? (mocht ik hem kunnen downloaden )

alvast bedankt voor de info

Foto=KAWURWZ4

Foto=3ZFGZW4P

Crackling Compact Tube 48 shots (6x8)
PTS: 201.6 gram
Effect: Crackling

Uitwerking en/of filmpje pas na oud&nieuw ;)

Ik denk dat de meeste mensen pas wat meer over deze produkten weten te vertellen na oudjaar. Voor dat geld gewoon meenemen :)

Als ik het goed heb zijn deze candles niet meer te koop.

@PoundeR
Ze waren in 2004 al te koop.

Tony zei:
@PoundeR
Ze waren in 2004 al te koop.

Ahhh ok, dat wist ik niet, ik heb ze afgelopen maart mee genomen bij Alpeco, het was voor mij een kompleet nieuw stukkie vuurwerk. Vandaar dat ik dacht dat ze nieuw waren.

Aangezien ze vorig jaar al te koop waren, iemand een filmpje toevallig ?

Laatst bewerkt:
PoundeR zei:
Ahhh ok, dat wist ik niet, ik heb ze afgelopen maart mee genomen bij Alpeco, het was voor mij een kompleet nieuw stukkie vuurwerk. Vandaar dat ik dacht dat ze nieuw waren.

Aangezien ze vorig jaar al te koop waren, iemand een filmpje toevallig ?

kzag ze vorig jaar staan maar toen waren ze al uitverkocht volgens de verkoper! dat was half november ! best jammer dus ik dacht khaal ze dit jaar !
zijn ze niet meer te koop :o ;(

dat is de laatste tijd wel vaak bij alpeco ! of het is op ! of het komt niet meer !
zijn er dan eventueele vervangers??

Back
Bovenaan