AWG's vuurwerk 2009/2010

AWG

Registered User
de mooiste tijd van het jaar komt er weer aan,
dus heb alvast weer een lijstje samengesteld.
een familielid woont in pijnacker en heeft wel een dagje vrij voor mij, in ruil voor gratis vuurwerk, dat valt dan wel te regelen natuurlijk:toung:
dus dat word naar alle waarschijnlijkheid rijswijkse vuurwerkhal en zena.

daar een aantal dingen niet op volgorde gaan en niet alles erin staat,
heb ik de combipakketten er apart bijgezet.
er zullen nog veel dingen in aangepast worden tot het zover is dat ik kan gaan bestellen.

mijn voorlopige lijst:

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/5331

3x hypnotized fpm luchthuilert cake €120 (ik doe een schatting)

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
tja het veranderd alleen nog wel vaak, want ik heb geen idee nog, er is veels te veel mooi spul te verkrijgen.:amuse:

boozebelly

Registered User
Eén ding is wel duidelijk, dat je enorm veel romeinse kaarsen wilt hebben :blink:
Mag ik vragen wat je daarmee van plan bent?
Het lijkt me sterk dat je ze van 17:00 tot middernacht per stuk gaat afsteken :cheesy:

Prachtige lijst verder.

GMP82

Zilveren Member
Zoek maar eens op zijn andere topics :)
De romeinse kaarsencake is een vast onderdeel bij AWG (net zoals het romeinse kaarsenrek dat bij mij was(/is?).

AWG

Registered User
inderdaad dat is het plan.

http://www.freakpyromaniacs.com/for...cq-doorverbinden/17772-awg-zelfbouwcakes.html

hier zie je alle foto,s op een rijtje van wat ik tot nog toe doorverbonden heb.

zoals je kan zien is het allemaal vrij omslachtig maar het resultaat is bijvoorbeeld dit:

http://www.youtube.com/watch?v=pFnrczu1Iew

dat is de film van romeinse kaars project 2008/2009
en dit is de bak zoals hij eruit zag:

100_0918new.jpg

AWG

Registered User
Jesus, alleen al ruim 500 Euries aan romeinse kaarsen....

Jij moet wel een dikke krantenwijk hebben :blink1::wondering:

ik denk meer aan 500 euro inclusief effectkaarsen(dat is mijn streven).
het moet iets speciaals zijn en daar kun je niet op gaan beknibbelen.

ik hou gewoon van romeinse kaarsen ,ik heb het ook met die bomberohrs , boeketstaven ,staaffonteinen etc het geeft wat meer mogelijkheden qua waaiers enzo.:amuse:

krantenwijk??:nuts:, ik moet gewoon iedere dag werken en ik maak nogal wat over-uren.

boozebelly

Registered User
Ziet er mooi uit allemaal AWG, zeker iets speciaals :smile:
En +/- 500 euro aan candles & kaarsen...:rolleyes: waarom zou je het niet doen als je het budget ervoor hebt en je vind het prachtig?

Veel succes gewenst en we zien de foto's & filmpjes wel weer verschijnen.

GMP82

Zilveren Member
Ik moet hem alleen nog aan de "waaier / shapes" zien te helpen... ;-)
Meeste dat ik tot nu toe gezien heb is straight up.
Er zit zoveel (meer) potentie in zulke projectjes. :)

AWG

Registered User
ik heb een waaier gemaakt hoor:toung: (zie foto van afgelopen oud en nieuw:amuse:)

alleen ik kon de hoek niet te scherp maken i.v.m beperkte ruimte.

dit jaar heb ik een crisscross gemaakt met 4 pijpen naar rechts en 4 pijpen in tegengestelde richting links. \\\\ //// maar dan op mekaar zoiets: XXXX
ik heb ook een \l/ gemaakt onder een vrij scherpe hoek dus ik hoop dat het spectakel kan worden.

Laatst bewerkt:

jetztgehtslos

Registered
Leuk dat systeem ja.
Toen ik zelf ook eens aanvinkte wat ik allemaal wel leuk vond en wilde hebben zat ik ook al op 1200 euro. En dan hield ik mij nog in ook haha.

Ik ben benieuwd naar je komende kaarsen project, keep me informed!

:idea:

Markie

Registered User
Sodemieters, flink lijstje weer ^^ Maarja, je naam staat dan ook voor Altijd Weer Groots haha. Dat moet weer een best O&N worden als ik het zo zie. Goed trouwens dat je dingen bent gaan filmen ;)

trouwens, gequote uit je topic van vorig jaar:
het stiekeme lijstje wat ik altijd gelijk al aan het maken ben op 1 januarie is dit jaar:
-1x jorge powerbox 7
-1x big box lidu
-3x concerto rosso
-3x battle
-3x stars over paris
-3x dragsters
-3x thunderrain
-3x jewel in the crown
-3x outblast
-3x blue voodoo
-3x supreme
-3x sacred world
-3x jw 112 jorge fluitbak
-3x panther
-3x big mc thunder
-3x share the flare

maarja aan die lijstjes wordt altijd nog zoveel veranderd dat het met geen mogelijkheid met zekerheid is te zeggen, al helpt het me meestal wel goede keuzes te maken aan het einde van dat jaar.

Moet zeggen dat het op zich nog redelijk overeenkomt met wat je nu hebt. Al die trio's (zoals in je huidige lijstje) zijn bedoelt om in Shapes te zetten neem ik aan?

Ik ga zelf waarschijnlijk ook nog een knutselproject maken (kaarsen/pijlen/fonteinen/whatever, ook mooiere kaarsen voor finale e.d.), gewoon dat ik lekker bezig ben en er nog wat leuks van kan maken ook (Voor iets van 100 euro max), en misschien wat van die potten uit jouw lijst kiezen. Maar ik ben aan het minderen, verslaving zakt een beetje in :)

edit: die laatste zin was een leugen -.-

Laatst bewerkt:

zwelgje

Registered User
Ik zou willen dat ik meer dan 2000 euro over zou hebben om een mooie vuurwerk verzameling te kunnen inslaan. Ben een groot liefhebber maar dat zit er niet in.
Ga zelf ook wel een leuk low budget showtje maken.

AWG

Registered User
@jetzgehtlos: ik zal de mensen zo goed mogelijk op de hoogte houden.:smile:

@markie: nou het lijstje veranderd iedere dag wel, het is meer een hulpmiddel dan een permanent ding tot nu toe.
pas aan het einde van november moet het echt serieuzere vormen aan gaan nemen, een familielid wil wel rijden maarja als diegene ziek word of er komt iets anders belangrijkers tussen daar moet ik wel rekening mee houden, dus dat word niet vooraf bestellen denk ik.
misschien dat er nog wel wat vc vuurwerk spul bij komt, misschien word het met de rugzak op de trein/fiets stappen om een allegaartje aan vuurwerkproducten te verzamelen, dan ben ik er een dag aan bezig en komt er niks terecht van mijn romeinse kaarsenproject omdat ik dan in tijdnood (lees:kruitstress )raak.:eek:h:
ik weet dat ik bepaalde cakes absoluut wil hebben zoals: hypnotized,outblast en share the flare, en ik weet dat ik veel romeinse kaarsen en effectkaarsen nodig heb.
en voor de rest is het een komen en gaan van producten op mijn lijstje.
ik wacht wel af wat het worden gaat.

@zwelgje: die over de 2000 euro kan niet meer gebeuren als ik onverwacht werkloos zou raken of ik zou een eigen huis hebben laat staan een gezin...
dan word het ook low budget, maar dat maakt niks uit het gaat erom dat je lol hebt erin.
mijn ouders zeggen ook dat ik het er nu nog van kan nemen, en dat als je een vrouw trouwt dat je dan ook andere zorgen en verantwoordelijkheden op je zal moeten nemen, en een uitgave van 1/8 van je jaarsalaris aan vuurwerk past dan niet zo goed in dat rijtje:bigsmile:
je weet toch niet wat de toekomst brengen gaat dus je moet er nu van genieten.
we wachten eerst maar eens af of het verhaal van groene muisje genaamd arno bonte nog een staartje krijgt.
en dan kijken we volgend jaar weer verder.:smile:

Thomaaa

Registered User
Haha geweldig AWG. Zelfde smaak, wel ander budget. Prachtig om te zien. Ben je bereid om van alles te filmen? Ben zeker benieuwd naar de romeinse kaarsen cakes. Prachtig dingen zijn et, je kan er van alles mee doen! Ga zo door man!

AWG

Registered User
prachtig?? dankjewel:amuse: en vrij goedkoop mag ik er aan toevoegen.

ik hoop dat mijn zwager wil/kan filmen.
anders heb ik pech.
zelf ga ik niet filmen anders kan ik er niet optimaal van genieten.:noworry:

Bovenaan