8x 2 inch shots multi effect festival candle

Kobajo zei:
Deze is vooralsnog gewoon te koop bij Alpeco, mits je de juiste paieren hebt natuurlijk(KVK).

ooh ik dacht dat deze onder de 1.3 klasse viel, ik dacht namelijk dat candles boven de 30mm of met meer als 25gram PTS per shot onder de 1.3 klasse vielen.

Kruitsnuiver..

Kruitsnuiver heeft het bij het rechte eind.
2 inch = 50mm
50mm > 30mm = 1.3G

Deze candle wordt dus niet meer verkocht.

Laatst bewerkt door een moderator:
xavier zei:
Kruitsniuver heeft het bij het crechte eind.
2 inch = 50mm
50mm > 30mm = 1.3G

Deze candle wordt dus niet meer verkocht.

Toch een beetje raar, tot een week of 3 geleden werd deze nog gewoon verkocht bij Alpeco met KVK papieren. Ik heb het dus over de flashing thunder voor ik meen ± € 18,=

sja dat krijg je als mensen off-topic gaan..... is een filmpje van een 1,5" candle geplaatst en daar borduurt men vrolijk op voort.

de 2" candle van bonbridge zal niet meer te koop zijn (1.3) en mss de 1,5" flashing thunder van weco (1.4) wel.

groetjes

Dat is inderdaad ook weer zo, beantwoord ook gewoon de vraag die door rembo en 2 andere users gesteld wordt.

Ach ja, we kunnen nu in ieder geval weer on-topic.

De 1.5'' flashing thunder word volgens mij ook niet met KVK verkocht hoor ;) ..

dan kom je volgens mij weer met die regel die ook voor de knal blokken gelden ( die worden ook niet meer verkocht met KVK ).

en dan is 1.5'' ook nog is meer als 30mm (37.5mm)

Maarja back on topic dan maar he;)

Ik vind de multi effect festival candle een erg leuke candle, zonde dat hij niet meer tekoop is bij alpeco. ( mischien post ik binnekort nog een filmpje van deze candle )

groeten,
Kruitsnuiver...

kruitsnuiver zei:
De 1.5'' flashing thunder word volgens mij ook niet met KVK verkocht hoor ;) ..

dan kom je volgens mij weer met die regel die ook voor de knal blokken gelden ( die worden ook niet meer verkocht met KVK ).

en dan is 1.5'' ook nog is meer als 30mm (37.5mm)

Maarja back on topic dan maar he;)

Ik vind de multi effect festival candle een erg leuke candle, zonde dat hij niet meer tekoop is bij alpeco. ( mischien post ik binnekort nog een filmpje van deze candle )

groeten,
Kruitsnuiver...

Ok daar gaan we weer, zoals ik net al heb verteld was het 3 weken geleden nog niet zo. Met andere worden er zijn er een aantal gekocht met KVK papieren. Dus het verhaal dat ze niet meer verkocht worden was 3 weken geleden niet zo. Ga er ook vanuit dat dit nog steeds zo is.

Duidelijker kan ik het nu niet meer brengen. :w

kan iemand nog een keer een filmpje van een 1,5 inch candle hier neer zetten, want de oude filmpjes doen het allemaal niet meer

Het filmpje op vwkfreaks.nl doet het nog gewoon hoor, kijk maar ff in #22

(Oeps, drukte ik op THANX ipv reply)
(Edit: oh je kan je thanx nog weghalen, opgelost :))

ik kan dus aaan een
Professionele 8 schots kaars, 2 inch per schot kopen alleen is volgens mij de prijs aan de hoge kant namelijk 45 euro...
zal ik deze nemen of laten liggen ???

Back
Bovenaan