88 Schost V-Shape Flower exhibition--> Prijs?

STB

Registered User
weet iemand toevallig wat de prijzen zijn van de volgende potten?
alvast bedankt

-88 Schost V-Shape Flower exhibition

-Crackling Willow

-Colourfull salute

de colourfull salut ( 16 shots ) is rond de 18 euro en zit ook in ass compact 2 en de crackling willow weet ik niet....

54S_v-shape_color_peony

Weet er iemand de prijs/foto van dit niet onaardige blokkie: de 54S_v-shape_color_peony hiervan heeft een filmpje gestaan bij het alpeco produkt assortiment. :-P

Jongens ,
Ik vraag me af of jullie ook naar de comments kijken die bij de foto's staan .
Van een hoop produkten staan er de prijzen en effecten bij..

sorry maar kzie bijvoorbeeld bij deze pot geen prijs bij staan
88 schots V-Shape

File : Mpeg
Groot : 14Mb

Artikelnummer :
Prijs :

hmmm dat stukje van de site hadk nog niet ontdekt
iig thnx, bespaart me een hoop vragen zo :)
greetz

Ok in dit geval had iemand niet goed gekeken, maar het is gewoon een feit dat niet bij alle produkten een omschrijving/prijs zit, en dat dit gewoon gevraagd moet kunnen worden, wellicht zijn er mensen die een bepaald artikel al getest/gezien hebben en hier de prijs/effect van weten. :)

kees zei:
Ok in dit geval had iemand niet goed gekeken, maar het is gewoon een feit dat niet bij alle produkten een omschrijving/prijs zit, en dat dit gewoon gevraagd moet kunnen worden, wellicht zijn er mensen die een bepaald artikel al getest/gezien hebben en hier de prijs/effect van weten. :)

Zoals in de forum regels staat is het wat makkelijker als je eerst even goed kijkt,zoekt en leest voordat je wat gaat vragen.
Voor een ander is het makkelijk gezegd "het moet gevraagd kunnen worden"maar wat is dat nog het nut om uren werk voor dit soort pagina's uit te trekken ???? En wij zitten met de rotzooi die we elke keer weer moeten opruimen en het wordt eens tijd dat dat veranderd.

Gewoon effe zoeken en als het er inderdaad niet op staat kan het gerust gevraagd worden...

Back
Bovenaan