8 x 1,5 inch shots

hardguy17

Registered User
Hej mensen heb me dus een romeinse kaars gekocht met 8 x 1,5 inch schoten en vroeg me of hier ergens filmpjes over waren ... want ben wel benieuwd wat hij doet ... of heeft iemand informatie hierover !

er staat op:

Klasse 4

Kaliber 38 mm
Bruttogewicht 875 gram
Steighöhe: 70 meter

Afb040.jpg

Afb039.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je een merk, foto of een artikel nummer hebt? is dat wat makkelijker voor de leden om je te informeren

efecten moeten er opstaan als het goed is. en anders, ik heb vorige jaar dezelfde pijp gehad waarschijnlijk(stonden ook geen efecten op) en daar kwamen 8 x verschillende efecten uit heb er wel een filmpje van maar mobiele kwaliteit vind niet echt de moeite waard om erop te zetten. mag ik vragen wat je ervoor hebt neegelegd?

30 euro ... is niet zoveel mr dn vraag k me tog af wat het doet !

Dit staat er allemaal op

428002a
ass. Flowers

Feuerwerksköper Klasse 4

Kaliber: 38 mm
Artikel-nr: 428002a
Bruttogewicht: 875 gram
Steighöhe: 70 meter
herstellung: 2007
losnummer: 428002a-o23

D: Abgabe nur gegen vorlage einer behördlichen erlaubnis zur verwendung von gegenständen der Klasse 4 Nur im freien verwenden!

Dit is alles wat erop staat !

en Mitch ! jij hebt ook zoiets gehad zeg je ! ? dit is me eerste jaar dat ik dit heb .. heb normaal alleen 4 inch mortieren enso ... maar waar is dit mee te vergelijken !

Alvast bedankt :)

Hey Hardguy,

jij hebt normaal alleen 4" mortieren, wat doe je daarmee dan op oudjaarsavond? Naar blijven kijken hoe mooi oranje of geel ze zijn? Of worden ze groen voor de ogen van de drank hahaha.

Ik vind 30 euro best aan de knappe kant voor een 38mm candle! Candle is van HVK en zijn films van in omloop! Mixed effecten

nee, haha het komt misschien verkeerd over hoe ik het schreef maar ik bedoel ik heb dit jaar niet zoveel geld om uit te geven aan vuurwerk Ivm dat ik aangehouden ben in belgie met scooter ( 1100 euro boete ) dus dat is nogal wat ... daarom kon ik me maar 1 zo'n kaars kopen ... maar omdat ik normaal alleen mortieren koop, vroeg ik me af waar ik dit mee kon vergelijken ... maarja bedankt voor het antwoord :) en heeft toevallig hier iemand een filmpje Alvast bedankt !

Laatst bewerkt:
waar mee te vergelijken? ja het zijn gewoon zoals gezegt worden gemixte effecten te vergelijken met gewoon een 1.2'' potje! wel leuke knappers voor zon calliber! zal kijken of ik filmpje erop krijg hem er namelijk twee eentje op dvd en een mobiele kwaliteit!

heej mitch bedankt voor de reactie en het uploaden van het filmpje ! ik vind het maar zwaar tegenvallen als ik dat zo bekijk ... maar het gaat wel niet om dezelfde candle zo te zien maar dan nog ! maar nogmaals bedankt :)

en vergeet alsjeblieft dit geval zeer goed vast te zetten want er staat best veel kracht achter zo'n romeins kaars .
vorig jaar zelf ook zoiets gehad en schrok nog best van de kracht van zo'n ding (heb hem wel goed vast gezet maartoch...)

Zet je candles vast met t-ripes en met duck tape.
Want met alleen t-ripes kan de candle vertikaal heen en weer gaan.
En met alleen ducktape kan de ducktape scheuren, dat heb ik vorig jaar meegemaakt.

nou jongens hij is afgelaten en moet zeggen was echt een succes ! volgend jaar weer Maar dan een paar ! heb het helaas niet gefilmd maar waren harde slagen en mooie boeketten ! zeker een aanrader!

Back
Bovenaan