1,5 inch candle alpeco beetje goed?

kruitsnuiver

Registered User
heey ik heb een vraagje...ik heb bij alpeco een candle gehaald van bonbridge ( 1,5 inch 8 schoten blue crossette..) is deze een beetje goed? groot effect? want dan haal k er nog een paar ]:) :+

kruitsnuiver zei:
heey ik heb een vraagje...ik heb bij alpeco een candle gehaald van bonbridge ( 1,5 inch 8 schoten blue crossette..) is deze een beetje goed? groot effect? want dan haal k er nog een paar ]:) :+

Nog een paar uut voordat het donker is. Wacht even, pak je camera en je candle, steek hem aan en film het. Zo zie je het zelf en kunnen wij het ook meteen zien. ;)

1,5 inch is volgens mij al een flink boeket hoor. :-P

Is best leuk,ik had afgelopen jaarwisseling de 'purple crossette' variant. De boeketten zijn redelijk groot (ong.6 a 7 meter) en de 4 strepen van de crossette zijn lekker dik, ik vond de paarse kleur echter 'n beetje tegenvallen was eerder 'n soort licht-rose, maargoed ik hoop voor jou dat het blauw beter is.
(Wel moet ik nog even zeggen dat ik die van mij per drie afschoot en nog werden ondersteunt door 2x 8shots thunder candles van bonbridge, ik had dus een fan-shaped rek(je) gemaakt voor 5 candles.)

Zorg er in ieder geval voor dat je wanneer je gaat schieten met rek, je er rekening mee houdt dat je de "boel" goed vastzet (bijv. met zandzakken) en dat de bodem van iedere candle laat dragen dwz dat de bodem contact maakt met de ondergrond (liefst beton of stenen).
Ga je de candle(s) per stuk schieten graaf deze dan minimaal voor 2 derde in!
Tijdens het onsteken niet je gezicht boven de candle(s) en je gelijk uit de voeten maken want je hebt ong. 2 a 3 sec. de tijd voordat hij begint te schieten!
Houd ook rekenig met eventuele obstakels in de lucht zoals lantaarnpalen of takken van bomen!

Veel plezier en suc6, ik hoop dat je alle verdere info die ik je heb gegeven al wist, maar ik zag dat je redelijk nieuw was hier op het forum dus vandaar dat ik er wat xtra bij heb geschreven, het is namelijk best wel een stevig stukje vuurwerk. De mondingsvlam haalt bijvoorbeeld al makkelijk 70cm of meer. anyway de groeten en mocht je nog vragen hebben p.m. me dan maar ff

Maar als ik het zo lees is zit het met de kwaliteit van de candles gewoon goed :-P

Hoe duur zijn ze,
want ik ben ook wel geinteresseerd :p

Zoals hier al aangegeven wordt zijn de crosette candles van alpeco goed te noemen!
goede staart mooie lichtkogel, en ze spatten strak naar 4 zeiden uiteen, ik heb daar niks aan toe te voegen!! Ook, als je er meerdere tegelijk afschiet, gaat het allemaal redelijk tegelijk.

ik zal even kijken of ik nog goed referentie filmmateriaal heb van 1.5 inch candles. moet wel wat hebben er van.

Of je timmert een candle rek in elkaar. Rekje kost bij Alpeco 22 euro zou je dus ook kunnen kopen daar, maar het is goedkoper om er zelf 1 in elkaar te zetten en het is niet moeilijk. Dit rek kun je dan bijvoorbeeld bevestigigen aan een paal of op zich vast zetten met zandzakken.

album_picm.php

Zoals beloofd een filmpje van de diverse Candles, welke bij Alpeco te krijgen zijn

hier ook ff een fototje van candle rekken:

AUT_0145.JPG

voor t filmpje *klik*

Bedankt RedBaron, maar heb nog even wat vraagjes.

Die eerste, is dat dan zo'n 1,5 inch 8 schoten red crossette? Want hij heeft hem in het blauw, maar is dat het effect?

En wat is de naam van die laatste candle en welke prijs hangt daar dan aan?

Alvast bedankt he! ;)

Mattenfreak zei:
Bedankt RedBaron, maar heb nog even wat vraagjes.

Die eerste, is dat dan zo'n 1,5 inch 8 schoten red crossette? Want hij heeft hem in het blauw, maar is dat het effect?

En wat is de naam van die laatste candle en welke prijs hangt daar dan aan?

Alvast bedankt he! ;)
Np graag gedaan ;)

ik moet ff navragen welke het pcies zijn, maar de eerste candle is bij mij weten gewoon een 1,2 inch red crosette candle, 8 schots. De laatste candle is een tail candle welke je op de foto rechts achteraan ziet staan, die met al die kleurtjes

Laatst bewerkt:
candels

ff vraagie tussen door, omdat we het toch over candels hebben denk ik vast wel dat iemand een antwoord op mn vraagie kan stellen

"verkoopt Alpelco ook"

- SUPER CANDEL - 8 opeenvolgende boeketen kaliber 63mm?

bijvoorbaad dank, ;)

sjemmie zei:
ff vraagie tussen door, omdat we het toch over candels hebben denk ik vast wel dat iemand een antwoord op mn vraagie kan stellen

"verkoopt Alpelco ook"

- SUPER CANDEL - 8 opeenvolgende boeketen kaliber 63mm?

bijvoorbaad dank, ;)

8 schots 63mm bomberrorh wordt nog steeds verkocht bij alpeco in de smaken Blue, green, purple, red, silver, golden peony, en de diverse kleuren peony to crackling en white palmtree

iedereen bedankt voor de info.. na het filmpje van de candles weet ik genoeg...naar belgie rijden en een doos van die dingen halen...zo een rek maken en afsteken maar ]:) :o

bosman zei:
Dit laatste candles bij dat filmpjes; ik ben echt verbaast dat het uit zown kleine candle komt.

Ehm... tis gewoon een paars lichtje met een staart.... Die boeketten moet je er niet bij denken he, dat is van een show neem ik aan. ;)

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de filmpjes van de volgende twee bombenrohren nog een keer online te zetten (deze stonden voor de verbouwing van de website ook online);

5 shots 63mm Peony with crackling pistil
8 Shots 63mm Peony

Bij voorbaad dank.

Back
Bovenaan