‘s Gravenwezel (B)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 09-Jun-2011
Plaats: ‘s Gravenwezel
Land: Belgie
Wie: DBK
Kaliber: Professioneel
Tijd: 23.00
Waarom: Dorpsdag ‘s Gravenwezel
Extra Info:
Nieuwsblad

Dorpsdag ‘s-Gravenwezel
Op zaterdag 9 juni 2012 vindt in ’s-Gravenwezel de 27ste Dorpsdag
plaats, een initiatief van het Dorpscomité, met medewerking
van het gemeentebestuur en heemkring Scilla. Tussen 18 en 24
uur zetten verenigingen, middenstanders en marktkramers in de
Kerkstraat hun beste beentje voor en zijn er tal van attracties te
beleven zoals een kermis, een animerende clown, een swingende
jazzband, animatie voor groot en klein,… Nieuw dit jaar is de
‘boerenmarkt’.
Als afsluiter geniet u om 23 uur van een spetterend vuurwerk!

Filmpje van vorig jaar:

RedBaron

Registered User
Het was weer een leuke show. Rob en Jos bedankt voor het langskomen en het aanschouwen van onze show. De video volgt spoedig.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Het was me een waar genoegen. Erg genoten van veel goede bommen en van een lekker tempo!

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuke show hebben jullie geschoten Jack.!! Zie vele mooie bommen voorbij komen!!
Bedankt voor de mooie film!!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Lekkere show hoor! Zeer mooie produkten gezien en een kicke finale! Die eerste hummers die gebruikt werden, kwamen die uit een candle? Welke is dat want die zijn wel heeeeuuul erg gaaf!

Tony

Administrator
Medewerker
Mooie producten komen er inderdaad voorbij.
Maar tempo? Ik snap dat dit geen show is met een budget van 15.000€ maar als we dit in NL zouden zien dan zouden er tig mensen klaar staan om te zeggen dat het een bommetje voor bommetje show was en dat ze op bepaalde momenten in slaap vielen.

De producten zou ik wel vaker willen zien. Er zitten helemaal mooi dingen bij.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Toon, die opmerking over tempo was vooral in vergelijking met tempo wat DBK andere keren wel eens handhaaft. Toch vond ik dit een prima tempo om kwaliteitsproducten te aanschouwen.
Dat hoeft niet als een wilde, maar kan best wel rustig.

RedBaron

Registered User
Lekkere show hoor! Zeer mooie produkten gezien en een kicke finale! Die eerste hummers die gebruikt werden, kwamen die uit een candle? Welke is dat want die zijn wel heeeeuuul erg gaaf!

Dit is een spaanse candle van Zaragozana

@Toon

Vergeet niet dat dit een vuurwerk is voor een dorp.. Niet een stad als Antwerpen. Het budget wat ze voor deze show uittrekken is in verhouding dan ook best goed. Toch kun je niet 10-15 minuten vol gas rammen (zouden we best graag willen).. Zeker niet als je er ook nog eens wat kwaliteits producten in wil steken, zoals wij dat graag doen. Toch kijken we tevreden terug op deze show. En de opdrachtgever was ook meer dan tevreden (en dat telt toch uit eindelijk). Want de show is voor volgend jaar ook al in de pocket.

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Dit is een spaanse candle van Zaragozana

@Toon

Vergeet niet dat dit een vuurwerk is voor een dorp.. Niet een stad als Antwerpen. Het budget wat ze voor deze show uittrekken is in verhouding dan ook best goed. Toch kun je niet 10-15 minuten vol gas rammen (zouden we best graag willen).. Zeker niet als je er ook nog eens wat kwaliteits producten in wil steken, zoals wij dat graag doen. Toch kijken we tevreden terug op deze show. En de opdrachtgever was ook meer dan tevreden (en dat telt toch uit eindelijk). Want de show is voor volgend jaar ook al in de pocket.

Toch ben ik het wel met Tony eens maar snap jouw argumenten ook. Maar om even een voorbeeld te nemen. Het blinkerbeeld, het is toch eeuwig zonde dat tussen elk schot van ik meen 3 bommen blink zoveel tijd zit dat het blink al uit is? Elke keer een zwarte hemel. Dat zou toch sneller moeten en ik denk dat een opdrachtgever dat echt niet gaat zien. Volgens mij als je deze show een minuut of 2,5 tot 3 inkort zou perfect zijn.

saule

Registered User
Hey Tony,
Je hebt volledig gelijk dat je een vuurwerk zoals deze in S-gravenwezel in Nederland niet gauw zult zien. Voor het budget dat S-gravenwezel ter beschikking heeft, krijg je in Nederland enkel een consumentenshowtje voor.

Hey Vonk,
Een show moet van de klant aan enkele voorwaarden voldoen zoals onder andere de tijdsduur. Enkele minuten inkorten is dus geen optie.

Persoonlijk vond ik het een leuke show met veel mooie bommen en een lekkere finale. Enig minpuntje vind ik het gebruik van mines zonder bommen er boven.

Dennis010

Registered User
Mooie produkten Jack !! Leuk showtje om bij te zijn lijkt me. Je reacties op de video deden mijn vrouw ook weer lachen hier. Dank voor het delen.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Hey Vonk,
Een show moet van de klant aan enkele voorwaarden voldoen zoals onder andere de tijdsduur. Enkele minuten inkorten is dus geen optie.

Zou kunnen, heb zelf ook al eens wat showtjes gedaan en ik heb echt nog nooit een klant een harde eis horen vragen van 15 minuten.
Ik denk dat je als schieter best tegen een klant kan zeggen dat het met een minuut of 12-13 en het budget/materiaal een veel heftigere show kan worden. Nogmaals als ik het blink beeld aanhaal dan zijn het seconden waar je het over hebt maar dat breekt of maakt dat beeld wel. Denk toch niet dat een opdrachtgever daar over gaat.

Het valt me trouwens wel op dat als er en puntje van kritiek komt ( na een hoop positieve) er altijd terug word gegrepen naar "de opdrachtgever wil het zus of zo". Het zal toch niet zo zijn dat een opdrachtgever een show sloopt omdat diegene perse 15 minuten of weet ik veel hoelang wil. Dan is het toch aan de schieter om dat te veranderen? Of zie ik dit nu helemaal verkeerd ( denk t niet)

RedBaron

Registered User
Mooie produkten Jack !! Leuk showtje om bij te zijn lijkt me. Je reacties op de video deden mijn vrouw ook weer lachen hier. Dank voor het delen.
Volgende keer dan maar langs komen Dennis? :) Kun je live meelachen met het vrouwtje hahaha.

@Vonk:

Het bedrijf of schutter kan dat inderdaad veranderen. Maar de vraag is natuurlijk of de opdrachtgever hier mee accoord gaat. In dit geval was de vraag (of eis?) 15 minuten. Voor de shows van bijvoorbeeld de vurigemaandagen (Oostende) staat gewoon als harde eis in het contract 15 minuten. Ik ben het met je eens als er 2 minuten ingekort was dat het net wat even heftiger kon zijn geweest. Maar men verlangde 15 minuten, dus krijgt men dan ook 15 minuten.

Tony

Administrator
Medewerker
Volgende keer dan maar langs komen Dennis? :) Kun je live meelachen met het vrouwtje hahaha.

@Vonk:

Het bedrijf of schutter kan dat inderdaad veranderen. Maar de vraag is natuurlijk of de opdrachtgever hier mee accoord gaat. In dit geval was de vraag (of eis?) 15 minuten. Voor de shows van bijvoorbeeld de vurigemaandagen (Oostende) staat gewoon als harde eis in het contract 15 minuten. Ik ben het met je eens als er 2 minuten ingekort was dat het net wat even heftiger kon zijn geweest. Maar men verlangde 15 minuten, dus krijgt men dan ook 15 minuten.

13 Minuten!! :tounge:

saule

Registered User
Hey Vonk,

Je hebt volledig gelijk en in S-Gravenwezel is dit ook gebeurd. In samenspraak met de klant zijn er al enkele minuten ingekort om deze intensiever te maken. Het vuurwerk van S-Gravelwezel bestaat al ettelijke jaren. DBK schoot daar vorig jaar voor het eerst en met succes. DBK mocht dit jaar weer zijn kunsten laten zien en voor volgend jaar is dit ook al verzekerd. Het is voor jullie natuurlijk moeilijk om op basis van een video te oordelen, ook omdat jullie het budget niet kennen. Een vuurwerk is altijd voor verbetering vatbaar. Met het gebruik van batterijen kan je een vuurwerk wel wat intenser maken. Dit jaar zijn er niet veel batterijen gebruikt. Vandaar dat het misschien lijkt dat er kalm is geschoten. Ik heb het vuurwerk ter plaatse gezien en 2x op video. Ik vind het vuurwerk voor dat budget wel vrij intensief, zeker als je het life hebt gezien. Ik neem jou en Tony niets kwalijk, maar wou dit wel eventjes rechtzetten. Ik ken Tony al jaren en hij weet veel over shows. Misschien gaat hij iets teveel naar Spanje haha.

edje30

Registered User
Wat een TE Gekke show hier had ik graag bij geweest en wat een heerlijke bommen Complimenten voor DBK en dank aan Jack voor t delen

Bovenaan