welke blokken voldoen hieraan?

master_x

Registered User
hey boys, ik wilde weten welke blokken voldoen aan de volgende eisen. zodat ik mijn lijstje kan voltooien.

- 2.5 of 3 inch
- minimaal 25 shots
- titanium salute op het eind
- als het ff kan geen fanshape

als het kan graag naam, merk en prijs.
bijvoorbaat dank

Laatst bewerkt:
Deze blokken zijn vrij lastig te krijgen, maar als jij eraan kan komen heb ik 1 tip voor je:

- 3" 25sh. blok van HJL

Ik heb hier een filmpje van (kan em alleen nergens uploaden, en is ook niet van mijzelf) maar het effect is echt strak, salute aan begin en aan 't einde.

Naam en prijs heb ik geen idee van, heb (zoals gezegd) alleen het filmpje...

Laatst bewerkt:
album_pic.php

Deze blokken komje erg weinig tegen, alsje ze tegen koopt altijd illegaal.. De prijs is daarom niet echt in te schatten en zal overal anders zijn. Verder kanje ook altijd nog denken aan de 25 shots 3 inch van broekhoff. Hadden volgens mij ook ti salute inde finale

Broekhoff heeft geen salutes in de finale. Broekhoff heeft alleen 3 inch blokken met 1 effect erin. Kruiterij blokken hadden wel een salute finale.

Wat betreft HJL blokken: ik heb de 4 inch in actie gezien en die was om te huilen. Zeer lange pauzes en slechte effecten.

Voor mij is er maar 1 merk wat betreft de grote blokken en dat is Kruiterij. Helaas zijn die nog maar zelden te krijgen.

Back
Bovenaan