Snutareen`s lijstje

Snutareen

Registered User
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/21231

Eindelijk is de lijst klaar, alles is besteld!!
Het kleine spul (rotjes, pijltjes, vooravond rommel enz.) zet ik niet op het lijstje.
Ook heb ik nog vier andere cakes besteld, maar deze staan niet in de database:
- Amazing Dream.
- Snow Drop.
- Azalea.
- Jasmine.

Rotjes, babypijltjes, Romeinse kaarsen en grondbloemen boeien mij niet zo, want ik hou heel erg veel van mooie cakes en vuurpijlen.

Laatst bewerkt:

Snutareen

Registered User
Het is bij twee winkels, en als ik dan met mijn vader en moeder gaat kan ik (2x3)x10=60kg. vuurwerk halen, en als het niet lukt wordt het gewoon meerdere keren lopen.
Alles is al besteld, dus ik kan niet meer terug...

jetztgehtslos

Registered
Het is bij twee winkels, en als ik dan met mijn vader en moeder gaat kan ik (2x3)x10=60kg. vuurwerk halen, en als het niet lukt wordt het gewoon meerdere keren lopen.
Alles is al besteld, dus ik kan niet meer terug...

Wordt 1x rijden als ik het zo lees.
Bij de tweede zaak gewoon mondje houden over wat er al in de achterbak ligt.

Snutareen

Registered User
Het gaat ook niet achterelkaar, want de ene winkel is `s ochtends en de andere `s avonds.
Ik denk dat het ongeveer 40-50 kilogram is bij elkaar. En zoveel wordt er niet op die regel gecontroleerd, ze hebben het dan al druk zat met het van knal naar knal rijden.

Snutareen

Registered User
Ik zit met nog èèn ding, ik wil nog een SilverSalute voor om 10 `s ochtends. Zou ik die nog in de losse verkoop kunnen krijgen of zijn ze dan overal uitverkocht? Vandaag ga ik op vakantie tot 28 december, dus ik kan niet meer bestellen.

PyroPie

Registered User
Ik zit met nog èèn ding, ik wil nog een SilverSalute voor om 10 `s ochtends. Zou ik die nog in de losse verkoop kunnen krijgen of zijn ze dan overal uitverkocht? Vandaag ga ik op vakantie tot 28 december, dus ik kan niet meer bestellen.

Zou ik niet doen ! die knallen zijn veelste hard voor jou ...straks kom je nog om:blink1:

shadow13

Registered User
Ik denk dat silver salutes in de losse verkoop moeilijk verkrijgbaar zullen zijn.Bijna overal is de voorraad al in de voorverkoop uitverkocht.Je kan het natuurlijk vragen bij de plaatselijke vuurwerkwinkel.Wie weet heeft die ze nog wel.

Snutareen

Registered User
Zou ik niet doen ! die knallen zijn veelste hard voor jou ...straks kom je nog om:blink1:

Die SilverSalute vind ik geweldig!!! Een mooie zilvere mine, 3 tegelijk, een felle flits en een perfecte knal. En vooral niet te duur!! Het liefst zou er 12 tegelijk doen als finale.
Weet jij niet eens het verschil tussen een knal met 2 gram flash en eentje met 150 gram??? Het scheelt inderdaad niet veel, het is maar 75 keer zoveel:suspicious:.

Bovenaan